Vivid Games wypracowało w lipcu 1,6 mln zł przychodu ze sprzedaży i niewielką stratę na poziomie 40 tys zł, co jest skutkiem sezonowego obniżenia się rentowności kampanii UA. Przychody za pierwsze półrocze wynoszą narastająco blisko 12 mln zł, zysk netto 0,5 mln zł, a EBITDA 2,3 mln zł. W ostatnich tygodniach Spółka dokonała spłaty przedostatniej raty układowej oraz zawarła istotną dla realizowanej strategii umowę na nową grę z BoomBit. Ogłoszono też premierę portu Eroblast na Nintendo Switch, który trafi do graczy już 14 lipca.
– Wyniki za czerwiec są zgodne z naszymi przewidywaniami. Dostrzegamy sezonowe pogorszenie efektywności UA. Już w czerwcu dało się też odczuć spadek stawek reklamowych, co wpłynęło negatywnie na efektywność monetyzacji reklamowej. Przewidujemy, że trend powinien odwrócić się po wakacjach, jednak zespoły projektowe stawiają teraz na implementację mechanizmów, które pozwolą zwiększyć dochodowość monetyzacji z mikropłatności w kolejnych miesiącach – podkreśla Piotr Gamracy, CEO Vivid Games. – Równolegle pracujemy nad rozwojem nowych gier i poszukujemy kolejnych partnerów. Obok Real Boxing 3, zaczynamy pracować nad Easy Boxing, którego wydaniem i promocją zajmie się BoomBit. Pod koniec wakacji powinniśmy też wiedzieć jak duży sukces komercyjny osiągnął port Eroblast na Nintendo Switch, który trafi do sprzedaży w USA i Europie już 14 lipca – dodał Piotr Gamracy.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: gorący kwiecień w polskim e-commerceAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.