InPost powiększył sieć swoich urządzeń Paczkomat® w Europie o kolejne 2 000 lokalizacji. W Wielkiej Brytanii dostępnych jest już 6 000 maszyn, a we Francji 4 000. Łącznie Grupa InPost działa w 9 krajach Europy, dysponując ponad 60.000 punktów odbioru OOH – zarówno siecią punktów PUDO, jak i urządzeniami Paczkomat®.
InPost oferuje dostawy do urządzeń Paczkomat® na terenie całej Wielkiej Brytanii, a w Londynie, Birmingham i Manchesterze mieszkańcy mają średnio siedem minut spacerem do najbliższej maszyny. We Francji InPost działa pod marką Mondial Relay i oferuje już 12 000 punktów PUDO oraz 4 000 urządzeń Paczkomat®. InPost i Mondial Relay są także Oficjalnym Partnerem Tour de France. Natomiast w Hiszpanii klienci mogą korzystać z sieci 6000 punktów PUDO i maszyn Paczkomat®.
– Zapotrzebowanie na nowoczesne usługi logistyczne w Europie rośnie bardzo dynamicznie, dlatego na naszych kluczowych rynkach wolumenowo rośniemy znacznie szybciej niż one same. W każdym kraju rozwijamy sieć urządzeń Paczkomat®, zwiększamy wolumeny obsłużonych przesyłek, przychody i rentowność – także w Polsce w trzecim kwartale tego roku zanotowaliśmy kolejny rekord wolumenów. We Francji mieliśmy o 10% więcej przesyłek rok do roku, a w Wielkiej Brytanii dostarczyliśmy 13,4 mln paczek, osiągając przychody w wysokości 125,2 mln zł – czyli o 138,9% więcej r/r. Wielka Brytania wypracowała swój pierwszy w historii rentowny kwartał pod względem skorygowanego zysku EBITDA. Widzimy zwiększające się udziały w rynku międzynarodowym, a naszym celem jest dalsze umacnianie pozycji na kluczowych rynkach – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes Grupy InPost.
InPost dostarczył w 2022 roku 745 milionów paczek w całej Europie.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.