32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP) zakończył się kwotą deklarowaną ponad 175 milionów złotych! Jedną z form wsparcia celu tegorocznej zbiórki oraz całorocznego działania Fundacji WOŚP są zakupy w sklepie internetowym SiemaShop. Na krótko przed 32. Finałem WOŚP SiemaShop podjął decyzję o migracji na platformę IdoSell.
Sklep internetowy SiemaShop, będący częścią Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP), zdecydował się na migrację na IdoSell, najbardziej efektywną sprzedażowo polską platformę sklepową. Współpraca ta pozwoliła na bezawaryjną obsługę tysięcy zamówień, które w grudniu i styczniu zostały złożone w e-sklepie w związku z ostatnim Finałem WOŚP.
– Bardzo cieszymy się, że to właśnie IdoSell został wybrany, żeby wspierać technologicznie tak niezwykły sklep, jakim jest Siemashop. Grupa IAI od wielu lat wspomaga różnego rodzaju akcje i projekty charytatywne, w tym zbiórkę WOŚP. Dlatego też jest to dla nas wielkim wyróżnieniem, że możemy zadbać o infrastrukturę SiemaShop. Obsłużenie tak dużego wolumenu ruchu na stronie i zapewnienie stabilności sklepu podczas takich peaków sprzedażowych, jak w dniu Finału, to nie lada wyzwanie. Dzięki świetnej współpracy z ekipą obsługującą sklep i przedstawicielami Fundacji WOŚP, udało nam się zadbać o pełną niezawodność i 100% dostępności sklepu podczas całego weekendu, realizując tym samym motto 32. Finału WOŚP – Tu wszystko gra OK! – mówi Piotr Sikora, Chief Technology Officer w IdoSell.
Warto podkreślić, że SiemaShop w momentach szczytowego ruchu przyjmował kilkaset zamówień na minutę, zapewniając przy tym regularną synchronizację danych z wewnętrznymi systemami klienta.
– Finał to dla naszych aplikacji swoisty DDoS. Nie inaczej jest w przypadku Siemashop. Platforma IdoSell świetnie obsłużyła ten duży i skumulowany w krótkim czasie ruch – mówi Jerzy Ochnio, Koordynator działu IT Fundacji WOŚP.
Czas Finału WOŚP to dopiero początek współpracy IdoSell z SiemaShop. W ciągu najbliższych miesięcy sklep będzie rozwijany technologicznie i przygotowywany na kolejne ważne wydarzenia, w tym letni Pol’and’Rock Festival i oczywiście kolejne Finały. Partnerem IdoSell we wdrożeniu SiemaShop na platformę była agencja ITExcellence.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- InPost Pay ma już 1,5 miliona użytkownikówJuż 1,5 mln użytkowników korzysta z usługi InPost Pay, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego ...
- BaseLinker Index: gorący kwiecień w polskim e-commerceAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.