IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeek

Black Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. w stosunku do pozostałych dni listopada. Wskazują na to dane IdoSell.

IdoSell - Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeek 1

Tegoroczny Black Week był niezwykle udany dla polskiego e-commerce. Od samego Black Friday, aż po Cyber Monday, sklepy internetowe oparte o platformę sklepową IdoSell odnotowały niezwykle duże wzrosty sprzedaży. W tym czasie średnie dzienne GMV (Gross Merchan Value, wartość sprzedanych produktów) było aż o 50 proc. wyższe, niż w innych dniach listopada tego roku.

– Najwięcej zamówień w okresie od piątku do poniedziałku, bo aż 70 proc., konsumenci dokonali bezpośrednio w samych sklepach internetowych. Merchanci, którzy korzystają ze sprzedaży wielokanałowej, mieli nawet 50 proc. wzrost zamówień przez popularne platformy typu marketplace. To wskazuje, że kupujący coraz częściej korzystają z oferty konkretnych brandów, czyli e-sklepów, które znają i którym ufają – mówi Sonia Mrzygłocka-Pyć, rzeczniczka prasowa IdoSell.

Badanie IdoSell ukazuje również, że tegoroczne Black Week – pomimo licznych niepewności – było dla merchantów najlepszym okresem sprzedażowym w listopadzie. 

– W tym roku obawy związane z Black Week związane były głównie z dostosowaniem e-sklepów do dyrektywy Omnibus oraz wysoką inflacją. Po zakończeniu święta zakupowego możemy jednak stwierdzić, że był to czas równie udany dla e-handlu, jak Black Week jeszcze przed wprowadzeniem nowych przepisów – dodaje Sonia Mrzygłocka-Pyć.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top