Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE Sp. z o. o. został Członkiem Zarządu oraz udziałowcem firmy. Zmiana ta wiąże się ze zwiększeniem jego odpowiedzialności i wpływu na strategiczne decyzje dotyczące kierunków rozwoju biznesu.
Krzysztof Dębowski związany jest z SARE od 2004 roku. Początkowo, jako Brand Manager wprowadzał markę na rynek. W 2005 roku, w momencie usamodzielnienia się SARE, został Dyrektorem Zarządzającym firmy. Obecnie odpowiada za strategiczne i operacyjne zarządzanie spółką oraz reprezentuje SARE w kontaktach zewnętrznych.
„Przyjęcie Krzysztofa do grona współwłaścicieli firmy jest elementem długofalowej polityki i kilkuletniego procesu rozwoju firmy. Związane jest też z osiągnięciem postawionych przed spółką celów finansowych. Jestem przekonany, że przyczyni się to do dalszego, dynamicznego rozwoju SARE” – powiedział Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu.
W przeciągu czterech lat obecności Dębowskiego w SARE, firma stała się liderem na rynku e-mail marketingu obsługując ponad dwustu klientów z Polski i zagranicy. Spółka oparta jest o zespoły wykwalifikowanych Konsultantów oraz Programistów rozwijających autorski system do e-mail marketingu oraz doradzających Klientom w zakresie prowadzenia komunikacji z wykorzystaniem poczty elektronicznej.
Krzysztof Dębowski jest managerem z doświadczeniem w e-mail marketingu i public relations. Karierę zawodową rozpoczynał w czołowych agencjach public relations.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.