Comarch wypuszcza na rynek nowe, innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia integrację szeroko rozumianych Location Based Services oraz błyskawicznego otrzymywania wiadomości i informacji reklamowych.
Aplikacje z rodziny technologii LBS są rozwijane w różnych kierunkach i nie skupiają się już tylko na lokalizowaniu użytkownika. Comarch MobiLoc jest rozwiązaniem umożliwiającym ciągłą komunikację i kontrolowaną lokalizację użytkowników mobilnych.
To rozwiązanie jest dostępne na wszystkich popularnych platformach i urządzeniach mobilnych, włączając w to telefony komórkowe, palmtopy, smartfony, jak również komputery stacjonarne. To użytkownik indywidualnie dopasowuje i decyduje, czy chce używać kompletnej wersji oprogramowania wraz ze szczegółowymi mapami, czy też wersji ”kompaktowej” na terminal komórkowy. Do pełnej wersji ma wówczas dostęp poprzez przeglądarkę internetową. Takie podejście minimalizuje problem czytelności informacji wyświetlanych na małych ekranach terminali komórkowych. Sam użytkownik decyduje, które informacje są dla niego kluczowe i powinny być dostępne natychmiast, a które mogą być sprawdzone później, w biurze, domu za pomocą komputera.
– Technologie takie jak LBS, umożliwiające użytkownikom precyzyjne lokalizowanie, stają się coraz bardziej popularne z racji używania ich w systemach nawigacji satelitarnej. Comarch MobiLoc wnosi wartość dodaną do tej aplikacji, umożliwiając integrację istniejącej już komunikacji, towarzyskich społeczności oraz usług informacyjnych wraz z możliwościami lokalizacji wyżej wymienionych. Gdy moi przyjaciele są blisko, chciałbym być o tym powiadamiany. Zdecydowanie zadzwoniłbym do nich, wiedząc, że znajdują się 400 metrów ode mnie. Chciałbym również odnaleźć nowe kontakty, nowe miejsca czy nowe restauracje tuż za rogiem – mówi Stanisław Zbroja, Senior Product Manager, Comarch SA.
Rozwiązanie Comarch tworzy nową szansę dla usług lokalizacyjnych, umożliwiając mobilnemu użytkownikowi otrzymywanie natychmiastowych informacji nie tylko o lokalizacji, ale również o miejscach szczególnego zainteresowania, jak na przykład hotele, restauracje, bankomaty, szpitale, puby, biura czy parkingi. Taką informację można uzyskać za pomocą wyszukiwarki zainstalowanej wraz z komunikatorem na urządzeniu mobilnym lub otrzymać jako reklamę wraz z podstawowymi informacjami, mapą oraz instrukcjami, jak dotrzeć do miejsca docelowego.
W czasie tworzenia Comarch MobiLoc dokładnie przeanalizowane zostało zachowanie oraz oczekiwania użytkownika odnośnie użytecznej i udanej aplikacji LBS. Podstawowym założeniem jest jej prostota i gotowość do natychmiastowego użycia. W ten sposób Comarch chce dotrzeć do masowego odbiorcy.
Aplikacje z rodziny technologii LBS są rozwijane w różnych kierunkach i nie skupiają się już tylko na lokalizowaniu użytkownika. Comarch MobiLoc jest unikatowym rozwiązaniem umożliwiającym ciągłą komunikację i kontrolowaną lokalizację użytkowników mobilnych.
To rozwiązanie jest dostępne na wszystkich popularnych platformach i urządzeniach mobilnych, włączając w to telefony komórkowe, palmtopy, smartfony, jak również komputery stacjonarne. To użytkownik indywidualnie dopasowuje i decyduje, czy chce używać kompletnej wersji oprogramowania wraz ze szczegółowymi mapami, czy też wersji ”kompaktowej” na terminal komórkowy. Do pełnej wersji ma wówczas dostęp poprzez przeglądarkę internetową. Takie podejście minimalizuje problem czytelności informacji wyświetlanych na małych ekranach terminali komórkowych. Sam użytkownik decyduje, które informacje są dla niego kluczowe i powinny być dostępne natychmiast, a które mogą być sprawdzone później, w biurze, domu za pomocą komputera.
– Technologie takie jak LBS, umożliwiające użytkownikom precyzyjne lokalizowanie, stają się coraz bardziej popularne z racji używania ich w systemach nawigacji satelitarnej. Comarch MobiLoc wnosi wartość dodaną do tej aplikacji, umożliwiając integrację istniejącej już komunikacji, towarzyskich społeczności oraz usług informacyjnych wraz z możliwościami lokalizacji wyżej wymienionych. Gdy moi przyjaciele są blisko, chciałbym być o tym powiadamiany. Zdecydowanie zadzwoniłbym do nich, wiedząc, że znajdują się 400 metrów ode mnie. Chciałbym również odnaleźć nowe kontakty, nowe miejsca czy nowe restauracje tuż za rogiem – mówi Stanisław Zbroja, Senior Product Manager, Comarch SA.
Rozwiązanie Comarch tworzy nową szansę dla usług lokalizacyjnych, umożliwiając mobilnemu użytkownikowi otrzymywanie natychmiastowych informacji nie tylko o lokalizacji, ale również o miejscach szczególnego zainteresowania, jak na przykład hotele, restauracje, bankomaty, szpitale, puby, biura czy parkingi. Taką informację można uzyskać za pomocą wyszukiwarki zainstalowanej wraz z komunikatorem na urządzeniu mobilnym lub otrzymać jako reklamę wraz z podstawowymi informacjami, mapą oraz instrukcjami, jak dotrzeć do miejsca docelowego.
W czasie tworzenia Comarch MobiLoc dokładnie przeanalizowane zostało zachowanie oraz oczekiwania użytkownika odnośnie użytecznej i udanej aplikacji LBS. Podstawowym założeniem jest jej prostota i gotowość do natychmiastowego użycia. W ten sposób Comarch chce dotrzeć do masowego odbiorcy.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.