Janmedia Interactive uruchomiła nowy serwis firmowy. Nowy serwis www.janmedia.pl szczegółowo prezentuje wszystkie usługi oraz produkty oferowane przez agencję.
Zaktualizowany serwis WWW jest wynikiem obserwacji starszej wersji strony, naszego rozwoju oraz zmieniających się trendów. Braliśmy pod uwagę wszystkie te elementy na które zwracają uwagę klienci podczas procesu wybierania agencji. Skupiliśmy się na przedstawieniu naszych kompetencji oraz portfolio. – mówi Filip Wośko, Dyrektor Generalny Janmedia
Janmedia.pl dobrze oddaje silę Janmedia jaką jest umiejętność łączenia kreatywności (także technologicznej) z użytecznością i skutecznością rozwiązań. Trzy nasze najważniejsze kompetencje – Konsulting, Technologia i Kreacja stanowią o możliwości realizacji nawet najbardziej wymagających projektów interaktywnych. Nowy serwis podkreśla też wagę naszych kompetencji związanych z eBiznesem, ePR oraz multimediami. – mówi Tomasz Karwatka, Dyrektor Operacyjny Janmedia
Zmiana serwisu pozytywnie wpłynęła na jego zastosowanie biznesowe. Znacznie wzrosła konwersja wizyt na zapytania ofertowe.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.