Do zespołu Afilo dołączył Łukasz Szymański, który będzie pełnił funkcję Traffic Managera. Do jego obowiązków należeć będzie między innymi dozór na emisją kampanii reklamowych.
Łukasz Szymański jako Traffic Manager będzie bezpośrednio nadzorował prowadzone przez Afilo kampanie reklamowe począwszy od definiowania, weryfikacji zgodności kreacji ze specyfikacją przez monitoring i optymalizację. Do jego zadań będzie należało również zapewnienie pomocy technicznej witrynom zrzeszonym w sieci Afilo. Wcześniej Łukasz Szymański pracował na takim samym stanowisku w firmie Sabela.
„Do naszej sieci afiliacyjnej przystąpiło już ponad 800 witryn, co jest z jednej strony świetnym wynikiem, a z drugiej sprawia, że nasze potrzeby kadrowe stale rosną. W efekcie powiększamy nie tylko liczbę serwisów partnerskich, prowadzonych kampanii reklamowych, ale i nasz zespół. Jestem pewien, że w roku 2008 ta tendencja się utrzyma.” – powiedział Paweł Sypczuk, dyrektor generalny Afilo.
www.afilo.pl
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.