Nowa strategia TP SA- mniej płatnych usług w Internecie

Telekomunikacja Polska przedstawiła nową strategię na lata 2003-2005. Dokument ten jest korektą do dokumentu przedstawionego rok temu, obejmował on strategię na lata 2002-2004.

Witold Rataj, rzecznik TP SA, w rozmowie dla Prawa i Gospodarki wyraźnie podkreślił, że strategia została ogłoszona dwa tygodnie temu, nie było jednak jeszcze publicznej prezentacji. Według rzecznika, w strategii brak wyraźnych zmian, skupiono się raczej na „budowie bardziej doskonałej oferty dla rynku hurtowego”.

Główna korektą Nowej Strategii jest zmniejszenie prognozy rynku na polu płatnych usług w Internecie.

http://www.telekomunikacja.pl

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top