Firma Emapa podpisała umowę z firmą Tele Atlas, światowym dostawcą map cyfrowych. Już wkrótce na rynku pojawią się nowe linie produktów Emapy wyposażonych w szczegółowe mapy całej Europy.
Oferta firmy obejmowała do tej pory rozwiązania wyposażone w dane Emapy, bardzo dokładną mapę Polski i jedynie przejazdową mapę Europy. Tak skonstruowana oferta była idealna dla firm skupiających swą działalność na terenie Polski. Jednak coraz więcej dotychczasowych jak i potencjalnych klientów firmy poszerza swą działalność wychodząc poza granice naszego kraju. W tej sytuacji nawiązanie współpracy z firmą TeleAtlas – jednym z największych dostawców danych kartograficznych – było naturalnym posunięciem ze strony Emapy, potwierdzającym konsekwentny rozwój firmy wraz
z potrzebami rynku.
„Lata doświadczeń na rynku utwierdziły nas w przekonaniu, że nawet najlepsze oprogramowanie wspomagające zarządzanie transportem jest niczym bez odpowiednio dokładnych i aktualnych map. Wejście do UE oraz związane z nim ożywienie kontaktów handlowych spowodowało, że dotychczas wykorzystywana przez nas przejazdowa mapa Europy stała się dla naszych Klientów często niewystarczająca. Połączenie naszej dokładnej mapy Polski oraz szczegółowej mapy Europy firmy Tele Atlas buduje nową jakość oprogramowania. Od teraz wyznaczenie odległości lub lokalizacja monitorowanych pojazdów jest możliwa z dokładnością do numeru budynku na terenie całego kontynentu.”– mówi Mariusz Stasiak, Wiceprezes firmy Emapa.
Szczegółowa mapa Europy firmy Tele Atlas w ciągu najbliższych miesięcy wzbogacać będzie sukcesywnie wszystkie aplikacje Emapy, zaczynając od technologii MapCenter poprzez całkowicie nową linię produktów sieciowych Geonet, na Emapie Transport skończywszy. W nowe mapy wyposażone będą również produkty Emapy kierowane do rynku B2C, sygnowane marką Cartall. Premiera pierwszego z nich – programu do nawigacji GPS AutoPilot – miała miejsce już w lutym.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.