Przedstawiciele Ambasady Ukrainy w RP potwierdzili swój udział w pierwszym meczu Euro 2012, który rozegra się już w poniedziałek, 12 maja, na wirtualnym stadionie Eurofun 2012, w grze sieciowej Second Life. Będzie to mecz towarzyski, inaugurujący mecze piłki nożnej rozgrywane przez awatary – wirtualne odpowiedniki realnych postaci. Jest już gotowy awatar piłkarza Cezarego Kucharskiego, który także potwierdził udział w wirtualnej zabawie. To już trzecia z kolei impreza organizowana prze FFCreation na stadionie EUROFUN 2012.
W meczu udział wezmą dwie drużyny po 6 zawodników (awatarów) w każdej. – Pierwsza drużyna składać się będzie z reprezentantów Polskiej Ligii Piłkarskiej Second Life, która istnieje już od pół roku. Tworzą ją zwykli użytkownicy SL, w ślad za Włochami, którzy jako pierwsi zajęli się piłką nożną w tej światowej grze sieciowej – opowiada Marta Cyran, doradca Zarządu FFCreation, pomysłodawcy wydarzenia. – W skład drugiej drużyny wejdą dwaj reprezentanci FFCreation, przedstawiciel sponsora stadionu Eurofun 2012, patroni medialni oraz awatar honorowego gościa, wybitnego piłkarza Cezarego Kucharskiego. Patronat honorowy objął Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, swój udział w wydarzeniu potwierdzili także, na nasze zaproszenie, przedstawiciele Ambasadora Ukrainy w Polsce, pana Olexandra Motsyka.
Mecz rozegrany zostanie w Second Life 12 maja, o godz. 15.00. Awatary wszystkich gości będą moderowane przez pracowników FFCreation.
Planowany czas meczu to 40 minut (dwie połowy po 15 minut i 10 minut przerwy).
Spotkanie piłkarskie będzie odbywać się według ogólnie przyjętych przepisów gry w piłkę nożną. Przebieg meczu nadzorować będzie obserwator Soccer League Second Life, wirtualna światowa organizacja piłkarska skupiająca wszystkich wirtualnych graczy, biorących udział w rozgrywkach piłkarskich w SL.
Stadion Eurofun 2012 to największy obiekt sportowy w światowej grze internetowej Second Life i jedyne takie miejsce w polskim Internecie. Obiekt został stworzony z dbałością o odwzorowanie realiów w skali 1:1, posiada pełne zaplecze i infrastrukturę. W zamierzeniu pomysłodawców, czyli agencji reklamowej FFCreation, ma być areną dla imprez sportowych, muzycznych, happeningów, konferencji i dyskusji.
Marta Cyran: – Stadion Eurofun 2012 w Second Life jest narzędziem, które ma skutecznie służyć promocji Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie. Celem jest wzmocnienie przekazu medialnego wokół Euro 2012 w kręgach osób zainteresowanych nowymi mediami, nowymi technologiami. W dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, poważna i merytoryczna dyskusja wokół Euro 2012 potrzebna jest także w Internecie.
Dotychczas na stadionie w Second Life zorganizowany został wirtualny koncert wybitnej jazzowej wokalistki Agi Zaryan z udziałem awatarów artystów (28 stycznia br.) oraz dyskusja o postępie prac i przygotowań do rzeczywistego Euro 2012, połączona z wizytacją stadionu Eurofun 2012 (25 lutego br.).
Serwis internetowy, który towarzyszy projektowi, dostępny pod adresem: www.eurofun2012.com, uruchomiony jest w wersji polskiej, ukraińskiej, angielskiej i niemieckiej, tak by w tej twórczej zabawie mogli uczestniczyć współgospodarze Euro 2012 oraz wszyscy fani i użytkownicy Second Life na świecie.
Organizatorzy wirtualnego meczu mają nadzieję, że obudzi on w fanach sportu i piłki nożnej ducha sportowego i jak najbardziej realne emocje.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.