Spłata rat w serwisie przebiega terminowo. Kwotowy współczynnik spłacalności przekracza 95% i dorównuje wskaźnikom bankowym. Na kokos.pl użytkownicy zawarli już kilkaset umów pożyczek (600 w formie aukcji) na łączną kwotę niemal 400 tysięcy PLN.
120 pożyczek zostało już spłaconych, kolejne 130 jest spłacanych. Opóźnionych i tylko o jeden miesiąc jest 8 pożyczek. W serwisie zarejestrowało się 6,5 tysiąca unikalnych użytkowników, z kolei zadeklarowane środki na inwestycje to 1 736 tysięcy złotych.
Najbardziej optymistycznym elementem funkcjonowania pożyczek bezpośrednich jest zgodność, jaka występuje między założeniami, które przyświecały pracom nad uruchomieniem serwisu, a rzeczywistością.
Większość osób pożycza pieniądze na realizację własnych marzeń, naukę lub uzupełnia lukę w płynności finansowej. Komentarze typu „Kupiłem stare, poszkodowane auto. Tak z sentymentu – już w 88 roku wpadł mi ten model w oko. Mechanikę odtworzyłem, ale chciałbym, żeby wyglądało idealnie”. Czy „Chcę kupić dziewczynie wymarzony prezent” lub „Chcę kupić sobie kilka drobiazgów w związku z wiosną. Pomyślałam, że pożyczka w Kokos.pl jest wygodna”, są najlepszym dowodem na to, że Polacy doskonale rozumieją ideę serwisu społecznościowego i w bardzo szybkim czasie ją zaakceptowali.
W celu zagwarantowania najwyższego bezpieczeństwa w odzyskiwaniu zainwestowanych środków w serwisie funkcjonuje windykacja obejmująca koszty sądowe postępowania. Natomiast już niebawem wprowadzona zostanie opcja ubezpieczenia zaciąganych pożyczek.
Serwis jest prowadzony i obsługiwany przez Blue Media. Plany na najbliższe dwa lata zakładają pozyskanie 100 tysięcy użytkowników.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.