Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki „yellow pages” pf.pl, podpisała umowę partnerską z Google.
Inicjatywa rozpoczęcia rozszerzenia współpracy pomiędzy firmami pojawiła się w związku z uruchomieniem polskiego odpowiednika map Google. W ramach umowy dane o firmach i usługach z bazy danych Panorama Firm (ponad 1,3 mln rekordów) wprowadzono do serwisu mapowego Google i zintegrowano je z wynikami wyszukiwania. Użytkownik, szukając firmy lub instytucji otrzymuje precyzyjne dane pochodzące z bazy pf.pl widoczne na liście wyników wyszukiwania oraz na mapie.
„Partnerstwo z Google to kolejna forma dystrybucji zawartości naszych stron www. Jest to kolejny krok w ekspansji pf.pl na polskim rynku internetowym. Na obecnym etapie współpracy znaczna ilość danych teleadresowych o firmach i instytucjach znajdujące się na mapach Google pochodzi z bazy danych Panorama Firm” – mówi Piotr Dębski, Business Development Manager, Eniro Polska.
„Pf.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników*. Zależy nam na docieraniu do jeszcze większej liczby Internautów i w tym celu wprowadzamy nowe funkcjonalności do serwisu, wzmacniamy jego atrakcyjność oraz dostosowujemy go do potrzeb obecnych i potencjalnych użytkowników oraz reklamodawców. Pracujemy również nad nowymi projektami, o których będziemy na bieżąco informowali” – podkreśla Piotr Dębski.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.