W dniach 12 i 13 maja odbyła się konferencja @rewolucja biznesu.
Gość specjalny Alfonso de la Nuez, prezes zarządu Experience Consulting, zaprezentował kilka przykładów błędów użyteczności które mają bezpośredni wpływ na koszty i efektywność działań marketingowych. Polska ma ogromny potencjał jako rynek użyteczności, a dzięki takim konferencjom jak @rewolucja biznesu problem użyteczności jest poruszany i przedstawiciele marketingu mogą na niego zareagować. Innym plusem jest wzrost obecności Polski na arenie międzynarodowej jako Partnera do współpracy przy projektach na rzecz użyteczności.
Udany występ Franka Wagnera z nugg.ad przedstawił zalety targetowania behawioralnego, jako nieuniknionego na polskim rynku. Liczne przykłady uzmysłowiły e-marketerom, iż ich rolą jest budowanie przekazu odpowiadającego na potrzeby klientów.
Konferencja była bardzo dynamiczna i interaktywna z dużym udziałem samych uczestników. Ich feedback był na bieżąco omawiany przez prowadzących. Mogli uczestniczyć w mini badaniach eye-trackingu, neuromarketingu oraz kreacji graficznych i video.
„Cieszy nas fakt, iż konferencja się przedłużyła, ze względu na dyskusje i liczne pytania. Świadczy to o niedosycie wiedzy i informacji w e-branży. Pomimo iż konferencja jest raz w roku, to chcielibyśmy by prace nad użytecznością trwały cały rok. Stąd też konferencja była premierą Certyfikatu – Użyteczna Strona.” –
powiedzieli Organizatorzy konferencji.
Jest to program diagnozy serwisów internetowych w oparciu o 10 wskaźników Jackoba Nielsena, prekursora rozwoju problematyki usability.
www.internet.nf.pl/UzytecznaStrona
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.