Właśnie ruszyła nowa wersja systemu do e-mail marketingu SARE przygotowana dla klientów spoza granic Polski. Jej uruchomienie jest wynikiem zwiększającej się liczby zagranicznych firm zainteresowanych wykorzystaniem tego narzędzia zarówno na polskim jak i międzynarodowych rynkach.
Na początek udostępniono klientom system w angielskiej wersji językowej. SARE automatycznie wykrywa preferowany język przeglądarki i dostosowuje się do niego. Niezależnie od tego istnieje możliwość samodzielnej zmiany ustawień. Ponadto, każdy użytkownik definiuje lokalizację (kontynent oraz miasto), w której korzysta z systemu. Pozwala to dostosować daty i godziny wyświetlane w SARE do konkretnej strefy czasowej. Szczególne znaczenie ma to w systemie raportowania oraz podczas planowania wysyłek z różnych miejsc na świecie.
Aktualnie SARE bierze udział w dwóch dużych, międzynarodowych przetargach. Pierwszy z nich dotyczy obsługi e-mail marketingowej klienta na terenie całej Europy, natomiast drugi czterech rynków środkowoeuropejskich. W krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Czechy, Słowacja, Polska i Węgry) firma obsługuje już czeską spółkę Kofola a.s., producenta owocowych soków marki Jupi i Jupik. Z usług SARE korzystają także klienci z Irlandii i Stanów Zjednoczonych, a za pomocą systemu wysyłane są maile w dziesięciu językach: angielskim, niemieckim, czeskim, słowackim, węgierskim, polskim, francuskim, hiszpańskim, rosyjskim (pisane cyrylicą), a nawet po japońsku.
Udostępnienie systemu, z którego mogą korzystać międzynarodowi klienci jest też odpowiedzią na zapotrzebowanie polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, z którymi pracujemy. Coraz częściej realizują one usługi dla zagranicy – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. Chcemy aby wachlarz proponowanych przez nie usług mógł w pełni zaspokoić potrzeby klientów, niezależnie od rynku, na którym funkcjonują – dodał.
Firma planuje sukcesywnie uruchamiać kolejne wersje językowe systemu SARE oraz rozbudowywać dział współpracy z zagranicą.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.