Mogłoby się wydawać, że w erze Web 2.0 klasyczne, znane jeszcze w latach 70-tych i 80-tych narzędzia odejdą do lamusa. Nic bardziej mylnego. Dzięki Google Groups nadal popularne są grupy dyskusyjne. Podobnie jest z pocztą elektroniczną.
Najnowsze dane na temat tego segmentu zaprezentował eMarketer. Wyszło na to, że w 2007 marketing mailowy był wart 1,47 mld dolarów. W 2008 wartość ta wzrośnie do 1,55 mld, a w 2011 osiągnie nawet 1,65 mld. Może i wzrost ten nie wygląda imponująco na tle niektórych startupów, ale zaskoczeniem jest sam fakt, że nie przewiduje się spadków.
Jared Reitzin, dyrektor generalny specjalizującej się w e-mail marketingu firmy mobileStorm powiedział: Korzystamy z marketingu wielokanałowego. Mamy sporo danych na temat klientów. Dzięki nim możemy projektować złożone kampanie. Sporo daje nam rozwój rynku mobilnego. Wielu naszych klientów domaga się raportów na temat tego, jak użytkownicy korzystają z poczty w telefonach komórkowych.
41% amerykańskich marketerów sądzi, że w ciągu następnych 6 miesięcy wydatki na e-mail marketing wzrosną. W przypadku społeczności mówi tak 48% i to jedyny lepszy wynik. Blogi zebrały 40% pozytywnych opinii, a podcasting 23%.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.