E-mail nadal ma się dobrze

Mogłoby się wydawać, że w erze Web 2.0 klasyczne, znane jeszcze w latach 70-tych i 80-tych narzędzia odejdą do lamusa. Nic bardziej mylnego. Dzięki Google Groups nadal popularne są grupy dyskusyjne. Podobnie jest z pocztą elektroniczną.
Najnowsze dane na temat tego segmentu zaprezentował eMarketer. Wyszło na to, że w 2007 marketing mailowy był wart 1,47 mld dolarów. W 2008 wartość ta wzrośnie do 1,55 mld, a w 2011 osiągnie nawet 1,65 mld. Może i wzrost ten nie wygląda imponująco na tle niektórych startupów, ale zaskoczeniem jest sam fakt, że nie przewiduje się spadków.

E-mail nadal ma się dobrze 1

Jared Reitzin, dyrektor generalny specjalizującej się w e-mail marketingu firmy mobileStorm powiedział: Korzystamy z marketingu wielokanałowego. Mamy sporo danych na temat klientów. Dzięki nim możemy projektować złożone kampanie. Sporo daje nam rozwój rynku mobilnego. Wielu naszych klientów domaga się raportów na temat tego, jak użytkownicy korzystają z poczty w telefonach komórkowych.

41% amerykańskich marketerów sądzi, że w ciągu następnych 6 miesięcy wydatki na e-mail marketing wzrosną. W przypadku społeczności mówi tak 48% i to jedyny lepszy wynik. Blogi zebrały 40% pozytywnych opinii, a podcasting 23%.

E-mail nadal ma się dobrze 2

Źródło: eMarketer

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top