Osiągnięcie rentowności do końca 2008 roku, budowa aplikacji wspomagających sprzedaż reklamowanych produktów oraz tworzenie własnych powierzchni reklamowych. Sieć afiliacyjna Afilo ogłasza swoje plany na najbliższe miesiące.
Afilo rozpoczęło działalność w październiku ubiegłego roku. Po ponad pół roku od startu firma może pochwalić się liczbą tysiąca czterystu zrzeszonych witryn-wydawców, ponad stoma uruchomionymi programami reklamowymi oraz wzrostem zatrudnienia z trzech do czternastu osób.
„Startowaliśmy w październiku ubiegłego roku, tworząc wszystko od początku: zespół pracowników, sieć wydawców, platformę do obsługi programów oraz struktury sprzedaży. Po ponad pół roku osiągnęliśmy wyniki lepsze niż początkowo zakładaliśmy. Teraz chcemy skupić się na lepszym wykorzystaniu tego potencjału i na zwiększeniu efektywności działań reklamowych” – mówi Paweł Sypczuk, dyrektor generalny Afilo.
W ciągu najbliższych miesięcy Afilo chce skoncentrować swoje działania na optymalizacji prowadzonych kampanii i zwiększeniu ich efektywności. Mają w tym pomóc budowane narzędzia wspomagające sprzedaż, takie jak na przykład generatory feedów. Wydawcy będą mogli pobierać na swoje strony specjalne zakładki, które będą czymś w rodzaju mini pasaży handlowych z możliwością przeszukiwania i sortowania dostępnych produktów. Zwiększy to sprzedaż po stronie reklamodawców, a wydawcom zapewni większe dochody.
Afilo chce także tworzyć własne przedsięwzięcia internetowe i profilowane serwisy. Dzięki temu zwiększy się powierzchnia reklamowa sieci. Do końca 2008 spółka chce osiągnąć rentowność prowadzonej działalności.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.