Zakończyła się oferta prywatna EM Labu. Przed czerwcowym wejściem na NewConnect spółka pozyskała 4 mln 85 tys. zł od 36 inwestorów.
Zainteresowanie emisją było duże, a pozyskana kwota przekroczyła 90 proc. planowanej wartości.
– Wynik emisji jest dla nas w pełni satysfakcjonujący. Pozyskanie blisko 4,1 mln zł od 36 inwestorów na przy tak konkurencyjnym rynku uważam za spory sukces naszego autoryzowanego doradcy. Kluczowym dla nas celem było zainteresowanie ofertą dużej ilości inwestorów, które pozwoli spółce na rozdrobnienie akcjonariatu, a tym samym zwiększyć płynność jej walorów. – powiedział Tomasz Grzybowski, członek Rady Nadzorczej EM Labu.
Spółka zawarła już umowę z Beskidzkim Domem Maklerskim, dotyczącą funkcji animatora rynku. – To była atrakcyjna i dobrze przemyślana oferta – mówi Adam Filipowski, wiceprezes Dexus Partners, autoryzowanego doradcy spółki. – EM Lab bardzo starannie się do niej przygotował. Spółka jest w bardzo dobrej kondycji, działa w perspektywicznym segmencie usług marketingowych i ma ambitne plany z dużą szansą na ich realizację. Myślę, że właśnie te plany, rozumiane jako wiarygodna obietnica przyszłych działań, wraz z dotychczasowymi wynikami spółki zdecydowały o sukcesie oferty.
Em Lab zakładał trzy cele emisji: uzyskanie środków na dalszy szybki rozwój organiczny, zwiększenie środków obrotowych spółki i zgromadzenie kapitału na ewentualne przejęcia innych podmiotów.
W pierwszym kwartale br. do EM Labu wpłynęło 3 mln 625 tys. zł, co oznacza 57-procentowy wzrost w ciągu roku, liczony kwartał do kwartału (I kw. 2007 – 2 mln 073 tys. zł). W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2008 roku spółka wypracowała 218 tys. zł zysku brutto, zwiększając jego wartość o 34 procent w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku (163 tys. zł).
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.