Serwis Public Relations Piar.pl oraz HOGA.PL nawiązały na początku października współpracę dotyczącą wzajemnej promocji. Do końca roku na stronach obu serwisów będą się pojawiać materiały zachęcające do skorzystania z oferowanych przez nie usług.
– Jest to pierwszy krok do nawiązania szerszej współpracy między firmami. Na dzień dzisiejszy umowa z HOGA.PL umożliwia przedstawienie naszej oferty szerszemu gronu potencjalnych użytkowników – mówi Roma Busse z Piar.pl
Współpraca z serwisem Piar.pl to możliwość dotarcia z informacją o produktach i usługach oferowanych przez HOGA.PL S.A. do interesującej Spółkę grupy docelowej – pracowników działów PR, marketerów odpowiedzialnych za wizerunek firm w Internecie – wyjaśnia Tomasz Kosobucki, prezes zarządu HOGA.PL S.A.
Obecna na warszawskiej GPW HOGA.PL S.A. (HGA) oprócz prowadzenia pierwszego na rynku portalu usługowego (www.hoga.pl), skupia swoją działalność na wdrażaniu systemów wspomagających zarządzanie klasy ERP/CRM, handlu sprzętem i oprogramowaniem komputerowym, świadczeniu usług hostingu (www.webserwer.pl), kreacji systemów WWW (www.studio.hoga.pl) oraz prowadzeniu e-badań rynku i opinii (www.opinie.pl).
http://www.piar.pl
http://www.hoga.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.