4 października 2002 r. rozpoczęła się największa kampania reklamowa w historii Onet.pl, promująca pierwszy ogólnopolski, niezależny dostęp do Internetu poprzez OnetKonekt. Teraz każdy posiadacz modemu może się łączyć się z Internetem przez niezależny numer dostępowy 020 95 80. Wyraża to motyw przewodni kampanii: „Chcemy być sobą!”, będący refrenem utworu Zbigniewa Hołdysa o tym samym tytule.
Kampania, która potrwa co najmniej do końca bieżącego roku, obejmie swoim zasięgiem telewizję, kino, ponad 30 tytułów czasopism i prasy codziennej, radio, reklamę zewnętrzną oraz oczywiście Internet.
Kampania powstała własnymi siłami zespołu marketingu Onet.pl, przy pomocy innych spółek grupy: ITI Film Studio oraz ITI Media Plus.
W scenach swobodnego lotu w powietrzu z prędkością 230 km/h wystąpili czołowi w Europie spadochroniarze, specjalizujący się w skydivingu, z Czech, Francji i Polski. Dla użytkowników usługi OnetKonekt zostanie przygotowana specjalna strefa, w której będą mogli się zapoznać z kulisami tworzenia reklamy oraz obejrzeć materiały, które nie będą rozpowszechniane w masmediach.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.