30 czerwca spółka Az.pl (www.az.pl) zarejestrowała stutysięczną domenę .pl. Jest to kolejne, po zdobyciu akredytacji ICANN dla domen globalnych, akredytacji dla domen .de, .at oraz .asia, ważne wydarzenie w rozwoju spółki, w ciągu ostatniego roku. Az.pl zapowiada marsz po kolejne akredytacje.
„Bardzo dynamiczny rozwój rynku w 2008 roku, przy największych redukcjach cen zaproponowanych przez NASK, przyśpieszył sukces „stutysięcznika” Az.pl. Rozwój i automatyzacja usług, praca nad standardami obsługi, zdobywanie akredytacji są bardzo ważne. Nawiązywanie przyjaźni na stopie zawodowej jest najważniejsze ” – podkreśla Albert Jerka, współwłaściciel, CEO Az.pl .
„Składamy serdeczne podziękowania wszystkim naszym Klientom, pracownikom, a także Partnerom z NASK” – dodaje Andrzej Kostrzewa, współwłaściciel, CEO Az.pl .
Az.pl jest jednym z najstarszych i najbardziej doświadczonych rejestratorów domen w Polsce. Spółka powstała w 1996 roku w Szczecinie i kontroluje blisko 10 % rynku krajowego.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.