Ruszyła właśnie piąta edycja badania dotyczącego sposobów korzystania z poczty elektronicznej. Realizuje je specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE. Raport podsumowujący zostanie opublikowany we wrześniu, a jako pierwsi będą mogli zapoznać się z nim klienci SARE oraz uczestnicy badania.
Celem projektu jest wychwycenie zmian zachodzących w sposobie używania poczty elektronicznej, a wyniki badania mają dostarczyć istotnych informacji na temat trendów w jej wykorzystywaniu. Ankieta dostępna jest już pod adresem www.sare.pl/ankieta.
Tegoroczne badanie zawiera trzy części skierowane do różnych grup użytkowników poczty elektronicznej – są nimi osoby prywatne, pracownicy działów marketingu, PR oraz dyrektorzy i właściciele firm, a także pracownicy działów IT. Podział ten pozwoli wskazać różnice w postrzeganiu poczty elektronicznej jako kanału komunikacji, pomiędzy nadawcami a odbiorcami.
„Wyniki zeszłorocznej edycji badania pokazały, że blisko 90% respondentów subskrybuje co najmniej jeden newsletter, a 89% managerów, którzy wzięli udział w badaniu uważa, że wykorzystanie tej formy komunikacji przynosi ich firmom wymierne korzyści” – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. „Analiza tegorocznych wyników pozwoli nam wskazać elementy, na które warto zwrócić uwagę aby jeszcze bardziej podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych.” – dodał.
Każdy z respondentów po wypełnieniu ankiety może zamówić bezpłatny raport z badania, który zostanie dostarczony na jego skrzynkę mailową. Dane w pierwszej kolejności zostaną udostępnione klientom SARE a w dalszej, pozostałym zainteresowanym.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.