Od dziś Bank Ochrony Środowiska S.A. posiada nowy serwis internetowy. Jego autorem jest agencja SUPERMEDIA Interactive.
Nowy serwis umożliwia lepszą prezentację usług i zarządzanie relacjami z klientami oraz partnerami biznesowymi banku. Prace nad nowym wizerunkiem BOŚ S.A. w sieci zostały poprzedzone analizą priorytetów biznesowych banku, dotychczasowego serwisu i najciekawszych rozwiązań rynkowych. W projekcie agencja SMI położyła duży nacisk na optymalizację sposobu prezentacji oferty – z punktu widzenia klienta i banku. Na stronie głównej serwisu wyraźnie wyeksponowane zostały działy przeznaczone dla różnych grup odbiorców. Na górze strony znajduje się przekierowanie do bankowości elektronicznej, widoczne na każdej stronie serwisu. Czytelna i przyjazna prezentacja treści dotyczących usług, ułatwia użytkownikowi wybranie produktu dla siebie. Narzędzia pozwalające na zapoznanie się z ofertą banku i szybki kontakt z nim – takie jak kalkulatory kredytowe, konfigurator produktowy, formularze internetowe zostały oznaczone indywidualnymi ikonami, by były lepiej widoczne. W projekcie zastosowano również rozwiązania pozwalające na świadome i efektywne przekierowanie internautów do miejsc kluczowych z punktu widzenia banku. Pomaga to w pełnej prezentacji oferty klientom i pobudzeniu ich zainteresowania produktami.
Serwis jest przygotowany w nowym czytelnym i przejrzystym layoucie. Unowocześniono i wzbogacono grafikę stosując więcej elementów wizerunkowych i uporządkowano sposób prezentacji reklam. Bank wprowadził też nowy dział – kariera. Zmiany te pomagają w budowaniu wizerunku i znajomości marki BOŚ Bank na rynku.
„Uruchomienie nowego serwisu to początek prac nad odświeżeniem wizerunku BOŚ Banku w Internecie. Planujemy wzbogacenie serwisu o kolejne moduły, które usprawnią komunikację z potencjalnymi klientami i pomogą im w wyborze optymalnej dla nich bogatej i różnorodnej oferty.” – mówi Krystyna Forowicz, rzecznik prasowy BOŚ S.A.
Przygotowanie nowego serwisu www.bosbank.pl zostało poprzedzone analizą celów banku, jego oferty oraz charakterystyki i potrzeb najważniejszych grup odbiorców. Pod tym kątem agencja zbadała rozwiązania i narzędzia stosowane na dotychczasowych stronach internetowych banku. Przeanalizowała statystyki oglądalności serwisu i rozwiązania stosowane na rynku finansowym. W raporcie z analizy przedstawione zostały rekomendacje dotyczące grafiki, nawigacji, treści, funkcjonalności rozwiązań informacyjnych i sprzedażowo – doradczych oraz pozycjonowania serwisu. Wnioski były podstawą do przygotowania nowego serwisu i zaplanowania dalszych prac projektowych.
Serwis został przygotowany w oparciu o najnowszą, trzecią wersję autorskiego rozwiązania SUPERMEDIA Interactive typu CMS – Content Manager. „Rozwiązanie podnosi wydajność serwisu pozwalając na obsługę większej liczby użytkowników. Jest to ważne ze względu na rosnącą ilość odwiedzin na stronach BOŚ Banku i coraz większe znaczenie kanałów internetowych dla rynku finansowego. Dzięki zastosowaniu nowej wersji CM znacznie skrócił się czas potrzebny na dokonanie aktualizacji w serwisie, co ułatwia pracę osobom zarządzającym treścią strony. Zapewniliśmy również wyższy poziom bezpieczeństwa serwisu.” – mówi Mariusz Steć – Kierownik Działu IT SUPERMEDIA Interactive.
BOŚ Bank współpracuje z SUPERMEDIA Interactive od 2002 roku. Firmy zrealizowały wspólnie kilka projektów i planują dalszą współpracę.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.