Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska rozpoczyna cykl lokalnych spotkań specjalistów i ekspertów z branży internetowej. Spotkania odbędą się w Krakowie, Chałupach i we Wrocławiu. Celem spotkań jest integracja branży oraz promocja działalności IAB Polska. To pierwsza inicjatywa lokalna Związku.
„Lato to dobry moment na to, aby rozpocząć szersze działania regionalne. Dzisiaj internet to nie tylko Warszawa. Myślę, że to pierwszy krok na drodze do powołania lokalnych struktur IAB w Polsce. Zależy nam, aby branża internetowa była reprezentowana także na poziomie regionalnym” – mówi Dominik Kaznowski, przewodniczący rady Nadzorczej IAB Polska.
Spotkania będą miały charakter nieformalny. W swobodnej atmosferze, przy grillu i muzyce będzie można poznać ludzi z lokalnej branży oraz wymienić poglądy i podyskutować o bieżących wydarzeniach.
Harmonogram spotkań:
* „IAB Meeting – Kraków” – 25 lipca, siedziba agencji Opcom
* „IAB Beach Party” – 8 sierpnia, Klub Piekarnia Beach Bar w Chałupach 6
* „IAB Meeting – Wrocław” – 29 sierpnia
Cykl IAB Meeting to już czwarta, po IAB Update, IAB Showcase i Forum IAB, inicjatywa IAB Polska nastawiona na edukację i integrację branży marketingu internetowego w Polsce.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.