Agencja REDage przygotowała grę online dla telewizji HBO, w ramach promocji telewizyjnej premiery hitu – “Piraci z Karaibów: Na krańcu świata”.
Zastosowano w niej nowoczesne mechanizmy wyświetlania obiektów trójwymiarowych, wciąż bardzo rzadko spotykanych w grach online.
– Realistycznie odwzorowany świat w trzech wymiarach, doskonała dynamika obiektów i zastosowanie sztucznej inteligencji. To nowa jakość w dziedzinie flashowych gier w sieci – mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, Managing Director agencji REDage. W ciągu kilku pierwszych dni funkcjonowania serwisu, w grę „Piraci z Karaibów” bawiło się ponad 20 tysięcy osób. Każdy z użytkowników spędził online średnio prawie 40 minut.
Nie jest to pierwsza gra internetowa przygotowywana przez REDage. Wcześniej, także dla telewizji HBO, agencja opracowała zabawy promocyjne online do filmu „Kod Leonarda Da Vinci” i serialu „Rzym”.
– Gry w sieci stają się jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingu. Charakteryzują się ogromną efektywnością – przekonuje Eliza Łuczak-Hołowczyc. – Jak wynika z badań przeprowadzonych w zeszłym roku, gracze Internetowi stanowią blisko 30 procent ogółu wszystkich internautów – dodaje.
W „piracką” grę na stronie www.piracikonkurs.pl bawić może się każdy, ale w konkursie, który trwa do 21 lipca br., mogą wygrać tylko abonenci telewizji HBO. Celem serwisu jest przede wszystkim wzmocnienie lojalności wśród abonentów HBO oraz promocja trzeciej części filmu „Piraci z Karaibów: Na krańcu świata”.
Serwis Piracikonkurs.pl i gra online „Piraci z Karaibów” to kolejny projekt REDage dla telewizji HBO. Agencja znana jest na rynku z działań e-marketingowych dla firm kosmetycznych. W gronie jej klientów znalazły się już takie marki jak: Elseve, Vichy, Garnier, La Roche – Posay, Normaderm. REDage obsługuje firmy z Polski i zagranicy, dla których Internet stał się podstawowym kanałem komunikacji z otoczeniem.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.