Spółka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne uruchomiła nową wersję serwisu internetowego z wyszukiwarką danych teleadresowych oraz lokalizacji.
Teraz witryna pkt.pl ma nowoczesną szatę graficzną i interfejs zapewniający integrację zasobów internetowych pkt.pl. Ponadto, na stronie głównej pojawił się kalejdoskop miast, czyli zbiór informacji i zdjęć jedenastu popularnych polskich miast.
Pod koniec 2007 roku, we współpracy z firmą JanMedia, przeprowadzono badanie wszystkich serwisów, które znajdują się www.pkt.pl pod kątem funkcjonalności i grafiki. Efektem przeprowadzonych prac jest wyższa jakość serwisu pkt.pl, uzyskana przez zastosowanie najnowocześniejszych zasad budowy witryn internetowych oraz maksymalne zintegrowanie serwisów dostępnych na stronie. Strona internetowa charakteryzuje się teraz odświeżoną i bardziej uporządkowaną oprawą graficzną oraz layoutem dostosowanym do rozdzielczości 1024×768. Zwiększyła się również przejrzystość planszy głównej oraz stron wyników wyszukiwania.
„Naszym celem było zwiększenie przejrzystości i poprawa użyteczności strony internetowej pkt.pl, która teraz pozwala na prostsze i bardziej efektywne korzystanie z danych pkt.pl. Chcemy zbudować dla użytkowników przyjazny i prosty w obsłudze serwis, a także zapewnić reklamodawcom możliwość prezentacji ich oferty w nowoczesny i ciekawy sposób” – mówi Witold Ośko, dyrektor działu rozwoju firmy pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.
„Obecnie wyszukiwarki tematyczne stanowią jeden kompletny serwis, dający użytkownikowi możliwość przeszukiwania produktów i usług na trzy sposoby. Spójne nazewnictwo, wyraźnie wyróżniająca się wyszukiwarka, większa przestrzeń, większe czcionki – to elementy, które podnoszą czytelność naszych stron i poprawiają ich użyteczność” – mówi Iwona Skrzęta, kierownik projektów w dziale rozwoju w firmie pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.
Serwis internetowy pkt.pl został również wzbogacony o nową funkcjonalność – kalejdoskop miast. Na stronie głównej pkt.pl zamieszczono opisy jedenastu polskich miast wraz z galerią zdjęć wykonanych techniką 360 stopni oraz katalogi linków do przydatnych informacji zgromadzonych w zasobach pkt.pl.
„Kalejdoskop miast to pierwszy krok w stronę budowania lokalnych serwisów pkt.pl. Planujemy poszerzenie tej funkcji o kolejne miasta oraz uzupełnienie całości o typowo lokalny kontent związany np. z aktualnymi wydarzeniami kulturalnymi i sportowymi. Obok serwisu kalejdoskop miast, w czerwcu uruchomiliśmy także – przydatną w sezonie wakacyjnym – wyszukiwarkę pkt.pl w telefonie komórkowym mobile.pkt.pl” – dodaje Witold Ośko.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.