NetPress Digital rozpoczął dystrybucję e-wydania „Gazety Wyborczej”. Dziennik ukazuje się od poniedziałku w formacie PDF, natomiast za kilka tygodni zostanie udostępniona elektroniczna prenumerata również w formacie Zinio. Do końca sierpnia czytelnicy mają możliwość testowania przez 3 dni elektronicznej wersji, zamawiając bezpłatną prenumeratę.
Cyfrowe wydanie „Gazety Wyborczej” ma tą samą zawartość i wygląd, jak jego papierowy odpowiednik (zawiera komplet dodatków tematycznych) i jest ściągane w postaci pliku na twardy dysk komputera. Jego podstawowym atutem jest dostępność dla wszystkich czytelników. Niezależnie od miejsca pobytu, elektroniczna „Gazeta” trafia do odbiorcy o 6 rano. Nie bez znaczenia jest również możliwość wygodnego archiwizowania zakupionych numerów. Obecnie udostępnionych jest 12 wydań regionalnych, a do końca sierpnia czytelnicy będą mogli wybierać spośród wszystkich 21 edycji.
Cena e-prenumeraty jest niższa od tradycyjnej, papierowej subskrypcji i wynosi odpowiednio 35 zł/miesiąc, 100 zł/kwartał oraz 350 zł/rok. W połączeniu z natychmiastową wysyłką czyni to e-wydanie „Gazety Wyborczej” dużo bardziej przystępnym dla osób, które mieszkają za granicą i nie mają możliwości czytania wersji papierowej.
– Dołączenie do naszej oferty „Gazety Wyborczej” pokazuje, że również wśród największych wydawców jest zapotrzebowanie na digitalizację. Zauważmy, jak wiele zmieniło się w tej kwestii w ciągu ostatnich 2-3 lat – komentuje Bartłomiej Roszkowski, prezes NetPress Digital. – Coraz większe zaangażowanie wydawców przekłada się na zainteresowanie odbiorców taką formą czytelnictwa, głównie tych, dla których dostęp do papierowego wydania jest ograniczony – dodaje.
Rozpoczęcie dystrybucji „Gazety Wyborczej” na platformie Nexto i w sieci Nextranet wspierają wspólne działania promocyjne wydawcy oraz NetPress Digital, prowadzone w serwisach internetowych Agory i sieci Nextranet.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.