Serwis eMarketer opublikował wyniki badań na temat łączenia SEM z innymi typami kampanii reklamowych. Okazało się, że nadal najpopularniejszą alternatywą jest prasa drukowana.
W drugim kwartale 2008 ponad połowa (55%) amerykańskich specjalistów zajmujących się marketingiem w wyszukiwarkach przyznała, że dodatkowo wykorzystuje bardziej tradycyjne sposoby dotarcia do potencjalnych klientów.
Jedna trzecia marketerów organizujących takie zintegrowane kampanie wykorzystywała jako drugie medium prasę drukowaną. Taki sam odsetek zdecydował się na mailingi. Znacznie mniej ekspertów – 10-15% – postawiło na telewizję czy radio.
Co ciekawe, tylko dwie trzecie specjalistów eksponowało w reklamach prasowych przede wszystkim nazwę firmy. Aż 84% na pierwszym planie umieszczało adres korporacyjnej strony WWW.
Dużą rolę odgrywały roczne dochody oraz budżet reklamowy firm. Im te wartości były większe, tym częściej przeprowadzano zintegrowane kampanie.
45% ankietowanych nie połączyło kampanii SEM z żadnym kanałem alternatywnym.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.