Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE włączyła do swojej oferty kampanie SMS. Stało się to możliwe dzięki rozbudowie autorskiego systemu do e-mail marketingu o zaawansowany moduł służący do prowadzenia tego typu komunikacji. Tym samym SARE umożliwiło swoim klientom równoczesne wykorzystywanie dwóch bardzo istotnych i uzupełniających się kanałów dotarcia: e-maila i telefonu komórkowego.
Wprowadzony do systemu SARE moduł kampanii SMS umożliwia wysyłkę nieograniczonej liczby wiadomości do wszystkich zgromadzonych w bazie odbiorców lub do wybranych jej segmentów. Mogą one zostać wyodrębnione na podstawie danych demograficznych lub zarejestrowanych zachowań użytkowników. Każda wiadomość SMS może zostać spersonalizowana poprzez automatyczne wstawienie w jej treści imienia, nazwiska lub dowolnej innej cechy przypisanej do odbiorcy (np. kodu rabatowego). Moduł kampanii SMS posiada także rozbudowany system raportowania zawierający m.in. informacje o dostarczonych i niedostarczonych wiadomościach.
„Wielu naszych klientów prowadzi ze swoimi odbiorcami równoczesną komunikację poprzez e-mail i telefon komórkowy. Wymiana danych pomiędzy dwoma różnymi bazami stanowiła często spory problem. Zależało nam na tym, aby go wyeliminować”. – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.
Niezależnie od wprowadzonych właśnie rozwiązań, SARE będzie rozwijało dotychczasową współpracę z agencjami marketingu mobilnego przy bardziej złożonych projektach.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.