W ciągu dwóch ostatnich lat w świecie zakupów online zaszły znaczące zmiany, do których niewątpliwie przyczyniły się coraz popularniejsze w Polsce – internetowe porównywarki cen. Według raportu Gemius 2007, w ubiegłym roku odwiedziło je 2,7 mln użytkowników. To wzrost o 300% w stosunku do roku poprzedniego (930 tys. w 2006). Sklepy internetowe nie mogą bagatelizować tak istotnego kanału dotarcia do klienta i narzędzia promocji. Zwłaszcza, że na arenie porównywarek, toczy się obecnie ostra walka o internautów.
Trzy pierwsze miejsca są już zajęte
Rynek porównywarek cen jest już w Polsce częściowo ukształtowany. Liderem pozostaje, jak do tej pory – Ceneo. Dwie kolejne pozycje zajmują Nokaut oraz Skąpiec. O czwarte miejsce toczy się właśnie ostra walka pomiędzy Okazje.info.pl, Radar.pl i Twenga.pl.
Miejsce serwisu Okazje.info.pl w pierwszej piątce porównywarek cen to wynik, który osiągnięty został w ciągu zaledwie 9 miesięcy istnienia tej porównywarki na polskim rynku! Mamy się czym chwalić – mówi Piotr Broniarczyk, szef Okazje.info.pl.
Porównywarka współpracuje już z 900 sklepami, zarówno internetowymi, jak i tradycyjnymi – offline. W przypadku tego serwisu prędkość integracji nowych sklepów, dochodzi nawet do 100 miesięcznie. Przy tak szybkim tempie rozwoju Okazje.info.pl mają szansę dogonić lidera w tej kategorii (porównywarka Ceno współpracuje obecnie z 1000 sklepów). Duża konkurencja na rynku e-commerce to na pewno spora korzyść dla internautów, gdyż dostają oni usługi o wyższej jakości i funkcjonalności.
Naszą zaletą jest kompleksowość. Dostarczamy kupującym jak najwięcej przydatnych informacji o produktach. Na stronach Okazji są poradniki, blog oraz forum, na którym można wymieniać opinie na temat sklepów i ich oferty – komentuje Piotr Broniarczyk z Okazje.info.pl. Nie jesteśmy porównywarką, za którą stoją wiodące portale i duże pieniądze. Jesteśmy młodym, ambitnym zespołem, który ma skuteczną strategię działania, jest blisko rynku i wciąż ma apetyt na kolejne sukcesy. Jeśli pozyskamy strategicznego partnera, mamy szansę skutecznie zawalczyć o pozycję lidera w tej branży. Interesuje nas tylko pierwsze miejsce – podkreśla Broniarczyk.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.