Novem, jeden z głównych graczy na rynku reklamy rozliczanej za efekt, otwiera w Warszawie biuro sprzedaży. Jego szefem będzie nowy dyrektor sprzedaży spółki – Jarosław Bułka.
Po niecałych dwóch latach od rozpoczęcia działalności, Novem obsługuje ponad sześćdziesięciu klientów. Chcąc wzmocnić swą pozycję na rynku, Novem, której główna siedziba mieści się w Krakowie, otwiera oddział w Warszawie.
– Otwarcie warszawskiego biura to kolejny ważny krok w rozwoju firmy. Jestem przekonany, że teraz dodatkowo podniesiemy standard obsługi naszych klientów oraz dotrzemy z naszą ofertą do szerokiego grona nowych reklamodawców – mówi Jacek Pasławski, prezes Novem.
Organizacją warszawskiego biura zajmie się nowy dyrektor sprzedaży Novem – Jarosław Bułka.
Jarosław Bułka swoją karierę zawodową rozpoczynał na stanowisku wicedyrektora ds. finansowych w firmie brokerskiej BTM. Pracował również jako kierownik Biura Obsługi Klienta w Leasing Management, account manager w Broker FM oraz dyrektor biura reklamy serwisu www.expander.pl. Do Novem przyszedł z Polskapresse, gdzie zajmował stanowisko menadżera ds. e-commerce. W ramach obowiązków zajmował się działaniami e-commerce i programami afiliacyjnymi serwisów należących do grupy.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.