Wystartował Students.pl – nowy projekt internetowy Axel Springer Polska, łączący funkcje portalu kontentowego z serwisem społecznościowym. Witryna jest częścią międzynarodowej platformy Students bazującej na technologii największego szwajcarskiego portalu studenckiego Students.ch.
Portal Students.pl jest miejscem, w którym użytkownicy znajdą informacje dotyczące najważniejszych dziedzin życia studenckiego. Dzięki serwisowi nawiążą nowe znajomości, wygrają bilet do kina czy teatru, znajdą pracę i mieszkanie, a w Campus Shop kupią produkty w atrakcyjnych cenach. Użytkownicy mają także możliwość pisania blogów, umieszczania w serwisie filmów wideo oraz udziału w licznych konkursach. Najbardziej aktywni mogą dołączyć do redakcji i spróbować swoich sił w dziennikarstwie internetowym.
Część magazynowa portalu zawiera artykuły o tematyce społeczno-kulturalnej przygotowane przez redakcję Students.pl oraz pochodzące z mediów Axel Springer Polska, głównie DZIENNIKA i Newsweeka. Oprócz tekstów redakcyjnych użytkownicy znajdą w serwisie informacje o aktualnych wydarzeniach na uczelniach i w miastach akademickich. Dzięki czytelności i atrakcyjnej treści portal Students.pl różni się od istniejących na rynku konkurentów, budując społeczność studencką wokół serwisu kontentowego.
Ważną częścią portalu są sekcje ogłoszeniowe. W Banku Stancji Students.pl znajduje się baza aktualnych ogłoszeń o pokojach i mieszkaniach do wynajęcia, zaś wirtualne Centrum Karier to najnowsze oferty praktyk i pracy dla studentów. Integralnymi elementami serwisu są także program lojalnościowy i platforma aukcyjna. Florian Fels, prezes zarządu Axel Springer Polska: Students.pl to nasz pierwszy projekt internetowy, który nie jest powiązany z żadnym medium drukowanym.
Przewagą Springera – jednego z czołowych producentów kontentu w Polsce – jest stały dostęp do bogatej biblioteki treści. Dzięki temu studenci korzystający z portalu Students.pl znajdą na nim szereg informacji o najbardziej aktualnych tematach kulturalnych i społecznych. Wprowadzeniu Students.pl towarzyszyć będzie duża kampania promocyjna w prasie (głównie Newsweek i DZIENNIK) oraz serwisach internetowych Axel Springer Polska.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.