Discovery Channel ruszył z internetową promocją wybranych serii ze swojej jesiennej ramówki. Za kampanię odpowiada Web Search Factory Polska, agencja doradcza, specjalizująca się w strategiach marketingowych w Internecie, która współpracowała z Discovery także przy promocji wiosennej ramówki stacji.
Web Search Factory skupi się na promocji dwóch serii. Pierwsza z nich to Prawda czy Fałsz – pogromcy mitów (ang. Mythbusters), w której popularni prowadzący Adam i Jamie testują w kreatywny i jednocześnie naukowy sposób, prawdziwość różnych mitów. Druga to Szkoła Przetrwania (ang. Ultimate Survival), prowadzona przez Beara Gryllsa, który sprawdza granice ludzkiej wytrzymałości w ekstremalnych warunkach.
Najnowsza kampania promująca wybrane serie z jesiennej ramówki Discovery Channel koncentruje się na reklamie w największych wyszukiwarkach w Polsce oraz stronach partnerskich Google, pod które przygotowane zostały specjalne kreacje banerowe oraz video. Boksy będą kierować internautów na polską podstronę Discovery Channel UK poświęconą promowanym programom. Strategia promocji zostanie dodatkowo uzupełniona działaniami z pogranicza Web PR. Kampania ruszyła 15 września i potrwa do grudnia.
– Wyniki poprzedniej kampanii bardzo pozytywnie nas zaskoczyły, dlatego w przypadku jesiennej ramówki zdecydowaliśmy się ponownie wykorzystać podobne a jednocześnie unikalne na polskim rynku rozwiązania promocyjne rekomendowane przez Web Search Factory – komentuje Sylwester Molenda, Channel Manager Poland & Hungary, Discovery Networks Central Europe. – Kampania kontekstowa okazała się innowacyjnym i skutecznym narzędziem, a agencja dobrze wyczuła potrzeby i zachowania internautów. Wierzymy więc, że najnowsza kampania również zakończy się sukcesem – dodaje.
Głównym celem kampanii jest zwiększenie zainteresowania promowanymi programami wśród internautów z grupy docelowej oraz przyciągnięcie ich przed ekrany TV.
– W przypadku Discovery Channel udało nam się zastosować wiele skutecznych rozwiązań, które sprawdzają się już w Stanach czy na Zachodzie Europy. Dzięki temu przygotowana przez nas strategia działań zakłada maksymalne wykorzystanie potencjału Internetu – mówi Krzysztof Kuwałek, prezes Web Search Factory Polska. – Naszym celem jest zapewnienie jeszcze większego sukcesu niż przy poprzedniej kampanii. Wierzymy, że doświadczenie, które zdobyliśmy przy pracy nad nią, zaangażowanie całego zespołu, a przede wszystkim ciągłe badanie efektywności kampanii i szybkie reagowanie umożliwią realizację tych ambitnych celów – podkreśla.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.