W ramach ciągłych prac nad rozwojem strony głównej wprowadzone zostały kolejne zmiany: nowe treści w kolumnie informacyjnej oraz możliwość wyboru wyglądu graficznego.
Strona jest od dziś dostępna w trzech różnych wersjach, by użytkownicy portalu mogli dopasować jej wygląd do swoich preferencji. Internauci mogą wybrać swój wygląd nowej strony głównej Onetu spośród trzech wersji: „świeżej”, „tradycyjnej” i „eleganckiej”.
Pierwsza z nich – „świeża” – to funkcjonująca od kilkunastu tygodni nowa strona główna portalu, jaką internauci poznali w trakcie zmian. Wersja „tradycyjna” ma zaspokajać potrzeby internautów najbardziej przywiązanych do starej strony głównej portalu, która została wyłączona (ok. 3% użytkowników korzystało ze starej wersji). Jej układ i kolorystyka nawiązują do dawnego wyglądu czołówki Onetu. Wersja „elegancka” wyróżnia się bardzo lekką, stonowaną kolorystyką i jest naj-bardziej zmieniona w stosunku do starej wersji.
Wyboru wersji można dokonać używając menu dostępnego na górze strony głównej. Wy-bór jest zapamiętywany przez system. Użytkownik w każdej chwili może zmienić wersję z której korzysta.
Możliwość zmiany wyglądu całej strony głównej to coś unikalnego na rynku polskich portali. Wymiana „skórek” w połączeniu z innymi nowoczesnymi technologiami użytymi na naszej nowej stronie – na przykład możliwością dodawania własnych gadżetów w pasku „MójOnet” – dają użytkownikom bardzo zaawansowane możliwości jej personalizacji – mówi Janusz Pelc, członek zarządu należącej do Grupy Onet spółki informatycznej DreamLab, główny architekt nowej strony głównej.
Równolegle wdrożono także kilka zmian w układzie treści na stronie głównej, w kolumnie informacyjnej. Silniej niż do tej pory jest reprezentowana tematyka motoryzacyjna: stworzona w tym celu została sekcja „Motoryzacja”, prezentująca najnowsze wiadomości z serwisu moto.onet.pl. W ramach działu „TechNowinki” zebrane zostały wszelkie treści związane z nowymi technologiami, gadżetami elektronicznymi oraz grami (te ostatnie do tej pory prezentowane były osobno). Najważniejsza sekcja informacyjna na stronie głównej, czyli „Wiadomości”, poszerzona została o treści lokalne, z sześciu regionów kraju.
Od kilku miesięcy prezentujemy treści lokalne w naszym serwisie „Wiadomości”. Obserwujemy bardzo duże zainteresowanie sprawami lokalnymi, internauci bardzo chętnie czytają o tym co dzieje się w poszczególnych regionach kraju. Dlatego podjęliśmy decyzję, by najważniejsze informacje lokalne pojawiały się także na stronie głównej – mówi Michał Bonarowski, redaktor naczelny i dyrektor wydawniczy Onetu.
Szybkość informowania, głębia treści i otwartość – to od dawna najważniejsze cechy Onetu. Wszelkie zmiany na stronie głównej dokonane w ostatnim czasie służą temu by tę misję wypełniać jeszcze skuteczniej. Chcemy, by nasz użytkownik wchodząc na tę stronę mógł jednym rzutem oka objąć wszystkie najważniejsze informacje z kraju i ze świata, z wielu różnych dziedzin – dodaje Michał Bonarowski.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.