Ruszyła zewnętrzna kampania reklamowa nowego serwisu ogłoszeniowego Aaaby.pl. Jej celem jest prezentacja brandu oraz dotarcie do użytkowników sieci z informacją o ofercie serwisu. Kampanię reklamową serwisu Aaaby.pl opracowała szczecińska Agencja Interaktywna Byss. Natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy CR Media. Kampania potrwa do 30 listopada.
Kampania reklamowa serwisu Aaaby.pl jest prowadzona tylko w internecie, na wybranych witrynach oraz komunikatorach. Składa się z dwóch etapów – launchu ogólnego, w którym wykorzystano billboardy i pop-undery oraz z launchu produktowego, w którym są promowane 4 kategorie ogłoszeń: praca, nieruchomości auto oraz turystyka.
Dotychczas serwis był promowany na portalu Gazeta.pl oraz w formie ogłoszeń drobnych w cotygodniowych dodatkach „Gazety Wyborczej”: „Komputer”, „Nieruchomości”, „Praca”, „Supermarket” oraz „Wysokie Obroty”.
Aaaby.pl to najnowszy serwis ogłoszeniowy w polskim internecie. Jego właścicielem jest Agora SA – wydawca „Gazety Wyborczej” oraz właściciel portalu Gazeta.pl.
Serwis zawiera około 200 tys. ogłoszeń podzielonych na 19 branż. W Aaaby.pl znajduje się przeciętnie ok. 10 tys. ofert pracy, m.in. te ukazujące się w „Gazeta Praca”, poniedziałkowym dodatku „Gazety Wyborczej”. W serwisie można przeszukać również bazy kluczowych agencji pośrednictwa obrotu nieruchomościami – przeciętnie jest to ok. 150 tys. ogłoszeń z rynku mieszkań, domów i gruntów.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.