A.pl, spółka córka giełdowej firmy Action S.A., zmieniła profil działalności i odświeżyła wygląd istniejącej od roku internetowej galerii handlowej A.pl. Strona określana mianem delikatesów internetowych będzie specjalizowała się w sprzedaży artykułów pierwszej potrzeby do domu i biura.
Zmiany widać na pierwszy rzut oka. Na nowym froncie sklepu pojawiły się żywe i bardziej przyjazne użytkownikom barwy. Zmieniono nawigację i sposób prezentacji produktów. Usprawniono także wyszukiwanie artykułów i proces zakupowy. Od nowa zbudowano również bazę produktów, których jest obecnie ok. 8 tysięcy.
– Chcieliśmy by sklep był bardziej wydajny i przyjazny zarówno dla użytkowników jak i obsługi – mówi Jakub Milewski Koordynator działań e-commerce w A.pl. – Zależało nam na tym by A.pl był lepiej widoczny w wyszukiwarkach oraz po prostu zachęcał do zakupów – podsumowuje.
Usprawnieniu uległa również logistyka. Wprowadzono nowe godziny dostaw i przyspieszono czas realizacji zamówienia. Od 10 grudnia towary dostarczane są również do klientów z Grodziska Mazowieckiego. Samochody dostawcze są oznakowane oraz wyposażone w urządzenia chłodnicze co umożliwia dostarczanie towarów takich jak mięso, lody, owoce i warzywa. Kurierzy a.pl dostarczają zamówienia codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 22.00 oraz od 8.00 – 14.00 w soboty.
Oferta sklepu skierowana jest do klientów indywidualnych oraz firm i instytucji z terenu aglomeracji warszawskiej i okolic. W A.pl można zakupić głownie tzw. towary szybko rotujące. Poza artykułami spożywczymi są to artykuły chemiczne i higieniczne, dziecięce, alkohole, papierosy, prasa, parafarmaceutyki oraz artykuły biurowe. Docelowo asortyment sklepu powiększy się o akcesoria kuchenne oraz ofertę apteki. Wprowadzony zostanie również dział z poradami kulinarnymi i zakupowymi dla klientów.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.