6 października b.r. ruszyła organizowana przez Onet.pl akcja zbierania danych na temat użytkowników portalu dla celów wielokanałowej i ściśle targetowanej komunikacji marketingowej. Acxiom jest partnerem tej akcji wspierając ją merytorycznie i technologicznie. Będzie także wyłącznym brokerem i zarządzającym powstałej bazy danych.
„Aktualność danych, możliwość precyzyjnej targetyzacji i wielokanałowego dotarcia do wybranych grup docelowych to najbardziej wrażliwe aspekty, z którymi borykają się marketerzy” – mówi Agnieszka Jaworska, Business Development Manager z Acxiom Polska. – „Tworzona przez Onet baza będzie odpowiadać tym oczekiwaniom, a ze względu na medium, sposób zbierania danych i skalę akcji, będzie dużym wydarzeniem na rynku bazo-danowym”.
W ramach współpracy z Onetem, Acxiom dostarczy oprogramowanie do generowania ankiet w Internecie, infrastrukturę technologiczną do zarządzania bazą, usługi słownikowania, czyszczenia i deduplikacji danych oraz konsultacje prawne i kontent merytoryczny. W zamian firma otrzyma wyłączne prawo do komercyjnego wykorzystywania i oferowania zgromadzonych zasobów.
Obie strony, wykorzystując swoje kanały sprzedaży, będą promować powstały produkt wśród marketerów.
„Realizując kampanie internetowe często spotykamy się z problemem precyzyjnej targetyzacji i rozprzestrzeniającej się plagi spamu” – mówi Adam Bąkowski, New Business Development Director w Grupie Onet.pl SA– „Dzięki dokładnemu określeniu swoich zainteresowań i planów zakupowych, konsumenci będą mogli otrzymywać tylko dopasowane do swoich potrzeb oferty, a marketerzy unikną ‘wyrzucania’ pieniędzy na niechcianą korespondencję. Atutem nie do przecenienia stworzonej przez nas bazy będzie także możliwość realizacji połączonych akcji online i offline, co w chwili obecnej jest często niemożliwe.”
Powstałą bazę danych Acxiom będzie dodatkowo wspierał usługami analizy danych, Onet zaś ofertą realizacji profesjonalnych kampanii online.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.