6 października b.r. ruszyła organizowana przez Onet.pl akcja zbierania danych na temat użytkowników portalu dla celów wielokanałowej i ściśle targetowanej komunikacji marketingowej. Acxiom jest partnerem tej akcji wspierając ją merytorycznie i technologicznie. Będzie także wyłącznym brokerem i zarządzającym powstałej bazy danych.
„Aktualność danych, możliwość precyzyjnej targetyzacji i wielokanałowego dotarcia do wybranych grup docelowych to najbardziej wrażliwe aspekty, z którymi borykają się marketerzy” – mówi Agnieszka Jaworska, Business Development Manager z Acxiom Polska. – „Tworzona przez Onet baza będzie odpowiadać tym oczekiwaniom, a ze względu na medium, sposób zbierania danych i skalę akcji, będzie dużym wydarzeniem na rynku bazo-danowym”.
W ramach współpracy z Onetem, Acxiom dostarczy oprogramowanie do generowania ankiet w Internecie, infrastrukturę technologiczną do zarządzania bazą, usługi słownikowania, czyszczenia i deduplikacji danych oraz konsultacje prawne i kontent merytoryczny. W zamian firma otrzyma wyłączne prawo do komercyjnego wykorzystywania i oferowania zgromadzonych zasobów.
Obie strony, wykorzystując swoje kanały sprzedaży, będą promować powstały produkt wśród marketerów.
„Realizując kampanie internetowe często spotykamy się z problemem precyzyjnej targetyzacji i rozprzestrzeniającej się plagi spamu” – mówi Adam Bąkowski, New Business Development Director w Grupie Onet.pl SA– „Dzięki dokładnemu określeniu swoich zainteresowań i planów zakupowych, konsumenci będą mogli otrzymywać tylko dopasowane do swoich potrzeb oferty, a marketerzy unikną ‘wyrzucania’ pieniędzy na niechcianą korespondencję. Atutem nie do przecenienia stworzonej przez nas bazy będzie także możliwość realizacji połączonych akcji online i offline, co w chwili obecnej jest często niemożliwe.”
Powstałą bazę danych Acxiom będzie dodatkowo wspierał usługami analizy danych, Onet zaś ofertą realizacji profesjonalnych kampanii online.
Wpisy promowane
- Lepsza naprawa niż recykling: zrównoważony rozwój a odzież roboczaNaprawa zamiast wyrzucania do śmieci- „prawo do naprawy” przewidziane w dyrektywie UE dotyczącej urządzeń elektrycznych mogłoby również promować ochronę zasobów ...
- Prowadzenie i reklama na Facebooku – dlaczego wybierz agencję?W dobie cyfrowej rewolucji, prowadzenie social media stało się kluczowym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Facebook, jako jedna z najpotężniejszych ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.