Sieć reklamowa Ad.net wprowadza nowy Regulamin Zlecania Emisji Reklam. Nowy dokument szczegółowo określa warunki rezerwacji powierzchni reklamowej – zwłaszcza wysyłki maili reklamowych i stałych obecności na serwisach.
„Zmiany warunków rezerwacji i emisji są podyktowane bardzo dużym zainteresowaniem reklamodawców bazami mailingowymi oraz stałymi, niestandardowymi obecnościami na serwisach naszej sieci. W najgorętszych okresach często trudno o wolne terminy emisji. W celu podniesienia standardów obsługi, przedstawiamy klientom po prostu jasne, przejrzyste warunki” – mówi Bartosz W. Wieczorek, Kierownik Działu Zakupu Ad.net.
Regulamin wchodzi w życie 30.10.2006.
dostępny pod adresem:
http://adnet.pl/download/Adnet_Regulamin_Zlecania_Emisji_Reklam_2006.pdf
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!