Sieć reklamowa Ad.net pokonała barierę Service Pack 2, blokującą wyświetlanie reklam pop-up.
W sieci Ad.net reklamodawcy uzyskają wyższą skuteczność ze względu na wprowadzony mechanizm: adserwer Ad.netu rozpoznaje, czy użytkownik ma zainstalowany Service Pack 2 i w zależności od tego serwuje odpowiedni kod reklamy pop-upowej.
W Windows’ach z SP2 pierwotnie zablokowany Pop-up, zostanie wyemitowany w momencie, gdy użytkownik będzie kontynuował swoją wycieczkę po witrynie. Każda akcja internauty w serwisie (kliknięcie, zaznaczenie tekstu) spowoduje wyświetlenie się reklamy pop-upowej.
Ad.net dla swoich klientów przygotował jeszcze inne alternatywne rozwiązanie. Emitowanie Pop-upów przygotowanych na warstwie, tak jak inne reklamy layerowe typu Brandmark czy Toplayer. Reklam tego rodzaju SP2 w ogóle nie blokuje, jednak wadą tego rozwiązania jest niemożliwość stworzenia w takiej właśnie formie Interstitiala w pełnej postaci oraz Pop-undera.
'Uważam, że to dobra wiadomość dla rynku reklamy internetowej, ponieważ formy pop-upowe są nadal bardzo cenionymi i skutecznymi możliwościami zaistnienia w Internecie. Mam nadzieję, że nasi klienci będą zadowoleni z zaproponowanego rozwiązania.’ – komentuje Adam Wysocki – Dyrektor ds. Obsługi Klientów sieci Ad.net.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.