Krakowska firma internetowa The Polished Group (TPG) zaproponowała nowy model sprzedaży swojego kluczowego produktu – serwera reklam Grendel Ad Server.
Wersja Lite tego produktu została udostępniona do pobrania dla wszystkich zainteresowanych za pośrednictwem strony internetowej – http://grendel.tpg.pl.
Pobrać można darmową wersję próbną systemu, a także klucze licencyjne umożliwiające odpłatne korzystanie z Grendela po zakończeniu okresu ewaluacyjnego. Koszt licencji, uwzględniający opłaty za korzystanie z pomocy technicznej TPG, wynosi od 85 USD miesięcznie.
Zaproponowany przez TPG model sprzedaży Grendela to absolutna nowość na polskim rynku oprogramowania ad serwerowego. Do tej pory ad serwery oferowane były bowiem w zamian za jednorazową, zwykle bardzo wysoką opłatę, na którą mogły sobie pozwolić tylko najzamożniejsze serwisy internetowe lub sieci reklamowe. Wprowadzenie niskich opłat abonamentowych za korzystanie z serwera reklam może spowodować, że teraz również mniej zasobne serwisy będzie stać na to niezwykle wyrafinowane narzędzie do reklamy internetowej.
Grendel Ad Server Lite to oprogramowanie, które umożliwia zarządzanie reklamami na witrynach internetowych. Reklamodawcy mogą na nich wyświetlać reklamy, które są personalizowane i dobierane w oparciu o ujawnione zainteresowania odbiorców oraz ich dane demograficzne. Czynnikiem zwiększającym siłę przekazu reklamowego emitowanego za pośrednictwem Grendela jest także olbrzymia różnorodność formy, jaką przekaz ten może przybrać. Grendel umożliwia bowiem wyświetlanie reklam np. w postaci animowanych banerów reklamowych stworzonych w technologii HTML, Java Script, czy Flash, reklam typu pop-up oraz wielu innych.
Grendel zapewnia również reklamodawcom pełną kontrolę nad procesem dystrybucji reklam, dzięki czemu nie są one wyświetlane ani zbyt często, ani zbyt rzadko. System daje jednocześnie możliwość korzystania ze szczegółowych raportów na temat realizacji kampanii reklamowych. W oparciu o te dane reklamodawcy mogą niskim kosztem modyfikować zarówno swoje reklamy wykorzystywane w kampaniach, jak i treści reklamowe zawarte na własnych stronach WWW, w jeszcze większym stopniu dostosowując je do potrzeb użytkowników.
Oprogramowanie Grendel Ad Server to najbardziej znany na polskim rynku serwer reklam, który został stworzony przez polską firmę. Korzystając z wersji Enterprise tego systemu, umożliwiającą wyświetlanie reklam w sieci reklamowej, w okresie sierpień 2000 – październik 2001 firma Ad.net zdobyła dominująca pozycję na rynku polskich sieci reklamowych. Po zakończeniu okresu wyłączności na korzystanie z Grendela, jaki miała firma Ad.net, TPG zdecydowała się zaoferować swoje rozwiązanie wszystkim chętnym, dając im wcześniej możliwość samodzielnego ocenienia jakości i użyteczności swojego produktu.
Firma The Polished Group SA, która stworzyła system Grendel Ad Server, specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych technologicznie aplikacji internetowych i intranetowych. Oprócz Grendela, TPG stworzyła do tej pory również m.in. System Rejestracji Czasu Pracy Argus, System Obsługi Rekrutacji SOR, System Profilowania i Rekomendacji Presto!. TPG jest także twórcą serwisu ce-market.com, będącego pierwszym i największym w Polsce internetowym rynkiem handlu metalami.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.