Z dniem 1 lipca br. firma Ad-Vice, oferująca m. in. reklamę na polskiej sieci blogowej YellowGreen, powiększa swój zespół o kolejnego eksperta. Do sieci reklamowej Ad-Vice dołączył Krzysztof Lis, nowy Project Manager ds. reklamy na blogach. Zmiany strukturalne wynikają z podjęcia decyzji o strategicznym znaczeniu marki YellowGreen w sieci reklamowej Ad-Vice.
YellowGreen istnieje w ramach oferty Ad-Vice już od blisko roku, a w ostatnich kilku miesiącach przyniósł wymierne efekty w postaci kilkunastu skutecznie przeprowadzonych kampanii na blogach.
– W ramach marki YellowGreen jako pierwsi w na polskim rynku rozpoczęliśmy komunikację i zachęciliśmy do dialogu pomiędzy blogerami a reklamodawcami. Pierwsze kroki nie były łatwe, jednak nasze działania propagujące nurt reklamy na blogach przynoszą widoczne efekty. Z marką YellowGreen stajemy się rozpoznawalni na rynku agencyjnym jako wyspecjalizowany broker reklamowy blogosfery – podkreśla Bartosz W. Wieczorek, Prezes Zarządu sieci reklamowej Ad-Vice.
Krzysztof Lis, nowy członek zespołu Ad-Vice zadba o zadba o dalszy, dynamiczny rozwój marki YellowGreen. Odpowiadać będzie za kontakty z blogerami i przygotowanie oferty dla reklamodawców. Do jego zadań należeć będzie także prowadzenie dalszej edukacji rynku reklamy w Polsce w zakresie promocji przy użyciu blogów.
Na co dzień Krzysztof Lis zajmuje się tematyką reklamy w blogosferze. Od ponad dwóch lat prowadzi swój blog (http://zarabianie-na-blogu.pl), na którym, opisuje m. in. przetestowane przez siebie metody monetyzacji ruchu: reklamy graficznej, współpracy z sieciami afiliacyjnymi, reklamy kontekstowej i innych.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.