Ad-Vice wprowadza dedykowany pakiet dla kobiet

Ad-Vice do swojej oferty reklamowej wprowadził kolejny pakiet – AdWoman, który skierowany jest do kobiet i skupia serwisy modowe, kulinarne i zdrowotne. W skład pakietu wchodzi ponad 20 witryn i 50 blogów.

adviceKobiety coraz częściej korzystają aktywnie z internetu – poszukując informacji o wybranych produktach, biorąc udział w dyskusjach na forach i blogach i przede wszystkim dokonując zakupów online. W ramach domowego budżetu to one nierzadko są głównymi decydentkami. Reklamując swój produkt w sieci, warto do przedsięwzięcia podejść holistycznie nie zapominając o specyfice grupy docelowej. AdWoman oferuje nie tylko reklamę na serwisach kobiecych. Dodatkowo przygotowujemy strategię e-marketingową oraz strategie social media. Naszym priorytetem jest dopasowanie działań do sprecyzowanych grup ponieważ inne akcje podejmiemy w ramach kampanii dla młodych matek a inną dla nastolatek – podsumował prezes Ad-Vice Bartosz Wieczorek.

 

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top