Ad-Vice do swojej oferty reklamowej wprowadził kolejny pakiet – AdWoman, który skierowany jest do kobiet i skupia serwisy modowe, kulinarne i zdrowotne. W skład pakietu wchodzi ponad 20 witryn i 50 blogów.
Kobiety coraz częściej korzystają aktywnie z internetu – poszukując informacji o wybranych produktach, biorąc udział w dyskusjach na forach i blogach i przede wszystkim dokonując zakupów online. W ramach domowego budżetu to one nierzadko są głównymi decydentkami. Reklamując swój produkt w sieci, warto do przedsięwzięcia podejść holistycznie nie zapominając o specyfice grupy docelowej. AdWoman oferuje nie tylko reklamę na serwisach kobiecych. Dodatkowo przygotowujemy strategię e-marketingową oraz strategie social media. Naszym priorytetem jest dopasowanie działań do sprecyzowanych grup ponieważ inne akcje podejmiemy w ramach kampanii dla młodych matek a inną dla nastolatek – podsumował prezes Ad-Vice Bartosz Wieczorek.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!