Ad-Vice wprowadza Digital Young

Digital Young to pakiet reklamowy oferujący efektywne dotarcie z reklamą do młodych grup docelowych (13-24 lata). Pakiet składa się ze starannie wyselekcjonowanych witryn, dodatkowo dostarcza nowe rozwiązania reklamowe.


„Dla młodych osób Internet jest najważniejszym medium, obok telewizji. Tworząc pakiet chcieliśmy zaproponować reklamodawcom rozwiązania, które pozwolą w pełni wykorzystać ten potencjał. Pakiet Digital Young oferuje bardzo wysoki poziom zasięgu, porównywalny z największymi portalami, a jednocześnie zapewnia bardzo precyzyjne dotarcie do młodych.” – powiedział Jarosław Roszkowski, Członek Zarządu Ad-Vice ds. strategii.

Selekcja witryn do pakietu opierała się  na analizie parametrów mediowych witryn jak i wynikach badania profilu konsumenckiego. Poddany ocenie  był również kontekst reklamowy witryny. W oparciu o te parametry zostały wybrane serwisy. Aktualnie w skład pakietu wchodzą m.in. demotywatory.pl, sciaga.pl, komixxy.pl czy mistrzowie org. Miesięczny zasięg pakietu wynosi ponad 16 milionów unikalnych użytkowników.

Rozwiązania reklamowe stanowią istotny element pakietu. Składają się na nie nowe formaty, ale przede wszystkim możliwość planowania na grupy konsumenckie. W tym celu wykorzystywane są dane o profilu konsumpcji poszczególnych produktów wśród użytkowników każdej witryny z pakietu. Dlatego też w zależności od rodzaju reklamowanego produktu lub usługi  struktura emisji reklam w pakiecie będzie inna. Badanie objęło ponad 50 zmiennych, np. częstość konsumpcji batonów czekoladowych i napojów gazowanych, częstość chodzenia do kina i na koncerty, jak i częstotliwość grania na komputerze.
Ad-Vice wprowadza Digital Young 1
„Chcemy szczególnie zwrócić uwagę reklamodawcom na potencjał rozwiązania screening z klikaną tapetą, czyli formatu reklamowego łączącego silną budowę wizerunku marki z wysokimi wskaźnikami CTR. Jego zastosowanie pozwala na wygenerowanie ponad 100 tysięcy klików w ciągu jednego dnia kampanii. Jest to bardzo atrakcyjne rozwiązanie zwłaszcza w początkowym okresie kampanii, kiedy chcemy wykorzystać efekt świeżości reklamy” – powiedział Jarosław Roszkowski.

Aktualnie pakiet obejmuje 14 witryn, głównie o tematyce rozrywkowej, jednak jego struktura jest dynamiczna. „Stałym elementem pakietu będzie zawężona liczba witryn. Będziemy poszukiwać nowych stron, które zwiększą potencjał całego pakietu” – dodał Roszkowski.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top