System reklamy internetowej Ad4Mass także w sierpniu nie będzie pobierać prowizji od zleconych kampanii internetowych. Promocja ogłoszona na początku wakacji została właśnie przedłużona na kolejny miesiąc.
1 lipca Ad4Mass całkowicie zrezygnował ze swoich opłat, które pobiera od zleconych kampanii. W ostatnich dniach miesiąca zapadła decyzja, by letnia akcja promocyjna obowiązywała także w sierpniu.
„Dajemy reklamodawcom jeszcze jeden miesiąc wakacji cenowych w naszym serwisie i zmniejszamy prowizję o 100 proc. Latem ruch na rynku reklamowym jest znacznie mniejszy, a my chcemy przeciwstawić się tej tendencji i zachęcić do działań promocyjnych. Ponadto zależy nam na przekonaniu do naszego systemu osób, które do tej pory nie zdecydowały się na reklamę internetową” – mówi Piotr Kasprzycki, Prezes GTW Media, spółki, która stworzyła Ad4Mass.
Po wakacyjnej obniżce najtańszą reklamę można wykupić w systemie Ad4Mass już za jedyne 10 groszy. Dostępnych jest także wiele reklam, które kosztują mniej niż złotówkę. Po rezygnacji z prowizji ceny w całym serwisie spadły nawet o 30 proc.
System reklamy internetowej Ad4Mass został uruchomiony w kwietniu 2010 r. Przeznaczony jest jednocześnie dla osób, które na swoich witrynach internetowych chcą zamieszczać reklamy oraz dla reklamodawców szukających interesujących miejsc dla kampanii w Internecie. Ad4Mass oferuje 9 rozmiarów kreacji reklamowych, zarówno
w formie statycznej jak i dynamicznej. Plany Ad4Mass zakładają pozyskanie do końca kwietnia 2011 r. 2 tys. wydawców i osiągnięcie zasięgu na poziomie 1 mln real users dziennie.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.