Serwisy Ad4Mass.pl oraz GoldenLine.pl i ZnanyLekarz.pl podpisały porozumienie o współpracy. Od końca maja, powierzchnię reklamową w najbardziej znanym polskim portalu społecznościowym dla profesjonalistów oraz na stronie oferującej największy w Polsce ranking lekarzy będzie można kupować dzięki Ad4Mass.
„Bardzo cieszymy się, że udało się nam nawiązać współpracę z tak znaczącymi wydawcami, jakimi są portale GoldenLine.pl oraz ZnanyLekarz.pl. Liczymy, że dzięki temu nasz system reklamy internetowej stanie się jeszcze bardziej atrakcyjny oraz użyteczny dla użytkowników” – mówi Piotr Kasprzycki, Prezes GTW Media, spółki, która stworzyła Ad4Mass.
„Staramy się znajdować ciekawe inicjatywy na rynku reklamy. Ad4mass jest jedną z nich. Liczymy, że współpraca pozwoli nam jeszcze lepiej dotrzeć do naszych potencjalnych klientów” – mówi Monika Samojlik, Marketing Manager GoldenLine.pl
System reklamy internetowej Ad4Mass został uruchomiony w kwietniu 2010 r. Przeznaczony jest jednocześnie dla osób, które na swoich witrynach internetowych chcą zamieszczać reklamy oraz dla reklamodawców szukających interesujących miejsc dla kampanii w Internecie. Ad4Mass oferuje 9 rozmiarów kreacji reklamowych, zarówno
w formie statycznej jak i dynamicznej. Plany Ad4Mass zakładają pozyskanie do końca kwietnia 2011 r. 2 tys. wydawców i osiągnięcie zasięgu na poziomie 1 mln real users dziennie.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.