System reklamy internetowej Ad4Mass.pl wspólnie z serwisem skierowanym do małych i średnich przedsiębiorstw Biznes-Firma.pl rozpoczyna akcję edukacyjną, której celem jest szerzenie wiedzy o reklamie w globalnej sieci. Dla czytelników Biznes-Firma.pl przygotowano także konkurs, w którym można wygrać kampanie reklamowe o łącznej wartości 1000 zł.
We wtorek 27 lipca w serwisie Biznes-Firma.pl ukazał się pierwszy odcinek poradnika „ABC reklamy w Internecie”. Omówione w nim zostały m.in. zalety Internetu jako medium, w którym warto się reklamować, a także przedstawione kierunki, w których zmierza promocja w globalnej sieci. Kolejne odcinki, których łącznie zaplanowano sześć, publikowane będą, co tydzień. W łatwy i przystępny sposób wyjaśnią one podstawowe zagadnienia związane z sieciową reklamą.
– Dla wielu osób, szczególnie z firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, tematyka związana z reklamą w Internecie jest dość słabo znana. Dlatego też przygotowaliśmy sześcioodcinkowy poradnik, który od podstaw wyjaśni ten temat. Mamy nadzieję, że dzięki „ABC reklamy w Internecie” wiele osób przekona się, że w Internecie warto, a nawet trzeba się reklamować. Chcemy także uświadomić ludzi, że reklama w tym medium wcale nie jest droga, a jej efekty można bardzo szybko zmierzyć. – wyjaśnia Piotr Kasprzycki, twórca systemu reklamy internetowej Ad4Mass.pl.
Oprócz poradnika przygotowany został także konkurs dla czytelników. Przy każdym z odcinków publikowane będą pytania konkursowe. Dla trzech osób, które udzielą największej ilości poprawnych odpowiedzi i najciekawiej odpowiedzą na pytania opisowe Ad4Mass.pl przygotował nagrody. Dla zdobywcy pierwszego miejsca jest to kampania reklamowa warta 700 zł do wykorzystania w serwisach zrzeszonych w tym systemie, zdobywca drugiego miejsca wygrywa kampanię wartą 200 zł, a trzeciego – 100 zł.
Ostatni odcinek „ABC reklamy w Internecie” zostanie opublikowany pod koniec sierpnia, a we wrześniu poznamy zdobywców nagród.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.