System reklamy internetowej Ad4Mass.pl wspólnie z serwisem skierowanym do małych i średnich przedsiębiorstw Biznes-Firma.pl rozpoczyna akcję edukacyjną, której celem jest szerzenie wiedzy o reklamie w globalnej sieci. Dla czytelników Biznes-Firma.pl przygotowano także konkurs, w którym można wygrać kampanie reklamowe o łącznej wartości 1000 zł.
We wtorek 27 lipca w serwisie Biznes-Firma.pl ukazał się pierwszy odcinek poradnika „ABC reklamy w Internecie”. Omówione w nim zostały m.in. zalety Internetu jako medium, w którym warto się reklamować, a także przedstawione kierunki, w których zmierza promocja w globalnej sieci. Kolejne odcinki, których łącznie zaplanowano sześć, publikowane będą, co tydzień. W łatwy i przystępny sposób wyjaśnią one podstawowe zagadnienia związane z sieciową reklamą.
– Dla wielu osób, szczególnie z firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, tematyka związana z reklamą w Internecie jest dość słabo znana. Dlatego też przygotowaliśmy sześcioodcinkowy poradnik, który od podstaw wyjaśni ten temat. Mamy nadzieję, że dzięki „ABC reklamy w Internecie” wiele osób przekona się, że w Internecie warto, a nawet trzeba się reklamować. Chcemy także uświadomić ludzi, że reklama w tym medium wcale nie jest droga, a jej efekty można bardzo szybko zmierzyć. – wyjaśnia Piotr Kasprzycki, twórca systemu reklamy internetowej Ad4Mass.pl.
Oprócz poradnika przygotowany został także konkurs dla czytelników. Przy każdym z odcinków publikowane będą pytania konkursowe. Dla trzech osób, które udzielą największej ilości poprawnych odpowiedzi i najciekawiej odpowiedzą na pytania opisowe Ad4Mass.pl przygotował nagrody. Dla zdobywcy pierwszego miejsca jest to kampania reklamowa warta 700 zł do wykorzystania w serwisach zrzeszonych w tym systemie, zdobywca drugiego miejsca wygrywa kampanię wartą 200 zł, a trzeciego – 100 zł.
Ostatni odcinek „ABC reklamy w Internecie” zostanie opublikowany pod koniec sierpnia, a we wrześniu poznamy zdobywców nagród.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.