Adico.pl oraz NetSprint.pl poinformowały o rozpoczęciu współpracy. W jej wyniku NetSprint.pl dostarcza aukcji Adico linki sponsorowane związane tematycznie z kategorią produktów, jakiej poszukuje Użytkownik serwisu. Firmy będą dzieliły się przychodami z reklam wyświetlanych na serwisie w nowym modelu. To pierwsza tego typu współpraca na polskim rynku.
Użytkownicy aukcji przedstawiają bardzo dużą wartość dla niemal 300 naszych Reklamodawców – twierdzi Artur Banach z NetSprint.pl. Stworzony przez naszą firmę system umożliwia dostarczanie reklamy precyzyjnie adresowanej do Użytkownika i dzięki temu znacznie skuteczniejszej od tradycyjnych form promocji w Sieci. Np. Użytkownik zainteresowany zakupem aparatów cyfrowych jako wynik wyszukiwania na aukcji otrzyma m.in. Link Sponsorowany sklepu oferującego te produkty.
W naszym przekonaniu współpraca z NetSprint.pl przyniesie wiele korzyści, zarówno naszym Użytkownikom, jak i samemu serwisowi – zauważa Jacek Namysło z Adico.pl. Społeczność Adico.pl to już 30 tys. osób. Ta liczba zobowiązuje. Nasi Użytkownicy zyskali kolejną bezpłatną usługę, dzięki której prowadzenie handlu internetowego stanie się jeszcze łatwiejsze. Dzięki niej kojarzymy interesy Reklamodawców z potrzebami sprzedawców i nabywców. Natomiast sam serwis zyskał kolejne już źródło przychodów, co jest nie bez znaczenia w przypadku platformy nie pobierającej prowizji od Użytkowników.
NetSprint.pl jest pierwszą polską wyszukiwarką, która stworzyła system umożliwiający prezentacje linków sponsorowanych, których treść zależy od kontekstu strony na której znajduje się Użytkownik. Do tej pory linki kojarzone były tradycyjnie tylko z wynikami wyszukiwania. Rynek „reklamy kontekstowej” (ang. contextual ads) należy do najszybciej rosnących segmentów reklamy on-line za oceanem. Wg ocen firmy Overture Services, Inc. osiągnie on wielkość ponad 2 miliardów dolarów w ciągu nadchodzących 5 lat.
Przykład reklamy:
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.