Adkontekst ocenia rynek reklamy kontekstowej na 216 mln zł

Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst przygotowała kolejny raport „Rynek reklamy kontekstowej w Polsce”. Firma ocenia, że rynek w roku 2013 był warto 216 mln zł, wzrost osiągnął poziom 4,5 proc. Bieżący rok powinien przynieść wzrost o kolejne 7,4 proc.

Badanie z jednej strony pokazuje wzrost znaczenia reklamy kontekstowej w Polsce. Z drugiej – rosnące oczekiwania reklamodawców, za którymi podążają sieci kontekstowe. Świadczy o tym m.in. duża popularność targetowania behawioralnego i retargetingu w zamawianych kampaniach – powiedział Łukasz Duda, dyrektor Biura Reklamy sieci Adkontekst.

Badanie tworzone jest w oparciu o opinie ekspertów i praktyków reklamy kontekstowej z domów mediowych i agencji reklamowych. Raport adresowany jest do szefów działów marketingu, właścicieli małych i średnich firm, przedstawicieli domów mediowych i agencji reklamowych, wydawców serwisów internetowych oraz osób zainteresowanych marketingiem internetowym.

Raport można pobrać ze strony Adkontekst.pl.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry