Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst przygotowała kolejny raport „Rynek reklamy kontekstowej w Polsce”. Firma ocenia, że rynek w roku 2013 był warto 216 mln zł, wzrost osiągnął poziom 4,5 proc. Bieżący rok powinien przynieść wzrost o kolejne 7,4 proc.
Badanie z jednej strony pokazuje wzrost znaczenia reklamy kontekstowej w Polsce. Z drugiej – rosnące oczekiwania reklamodawców, za którymi podążają sieci kontekstowe. Świadczy o tym m.in. duża popularność targetowania behawioralnego i retargetingu w zamawianych kampaniach – powiedział Łukasz Duda, dyrektor Biura Reklamy sieci Adkontekst.
Badanie tworzone jest w oparciu o opinie ekspertów i praktyków reklamy kontekstowej z domów mediowych i agencji reklamowych. Raport adresowany jest do szefów działów marketingu, właścicieli małych i średnich firm, przedstawicieli domów mediowych i agencji reklamowych, wydawców serwisów internetowych oraz osób zainteresowanych marketingiem internetowym.
Raport można pobrać ze strony Adkontekst.pl.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!