Adkontekst wchodzi na rynek reklamy mobilnej

Opublikowano: 18 kwietnia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst, należąca do Netsprint, wprowadziła do swojej oferty usługi związane z reklamą mobilną. Jest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie ze strony klientów na tego typu usługi.

Zrzut ekranu 2013-04-18 o 15.23.35Od kilku miesięcy odnotowywaliśmy powtarzające się zapytania o reklamy mobilne, zarówno ze strony reklamodawców MSP, jak i klientów korporacyjnych. To spore zainteresowanie możliwością adresowania przekazu reklamowego do użytkowników urządzeń mobilnych potwierdza, że temat reklamy mobilnej staje się ważnym obszarem planowania marketingowego. Staraliśmy się, aby w ofercie Adkontekst znalazła się konkretna odpowiedź na tak wyrażone zapotrzebowanie rynku – powiedział Łukasz Duda, Dyrektor Biura Reklamy Adkontekst.

Nowa opcja kierowania reklam na urządzenia mobilne uzupełnia szerokie portfolio metod targetowania w ofercie Adkontekst. W ramach kampanii reklamodawca sieci może wykorzystać targetowanie na zainteresowania, kontekstowe, retargetowanie, geolokalizację, a także na wybranych witrynach kierować reklamy demograficznie. W ramach targetowania na urządzenia mobilne klienci sieci mogą korzystać z szerokiej gamy formatów reklamowych Adkontekst: począwszy od reklam tekstowych, poprzez tekstowo-graficzne i graficzne. Dodatkowo klienci mogą różnicować treść komunikatu reklamowego w zależności od mobilnego systemu operacyjnego, z którego korzysta internauta

Ruch z urządzeń mobilnych w sieci Adkontekst wyniósł w marcu 2013 r. ponad 81 mln odsłon, z czego niemal 61 % z urządzeń z systemem Android, ponad 34 % to wizyty z urządzeń Apple (iPady, iPhony), a 5% z pozostałych (m.in. Windows Mobile, Blackberry).

Sylwester KozakAdkontekst wchodzi na rynek reklamy mobilnej

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.