Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst, należąca do Netsprint, wprowadziła do swojej oferty usługi związane z reklamą mobilną. Jest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie ze strony klientów na tego typu usługi.
Od kilku miesięcy odnotowywaliśmy powtarzające się zapytania o reklamy mobilne, zarówno ze strony reklamodawców MSP, jak i klientów korporacyjnych. To spore zainteresowanie możliwością adresowania przekazu reklamowego do użytkowników urządzeń mobilnych potwierdza, że temat reklamy mobilnej staje się ważnym obszarem planowania marketingowego. Staraliśmy się, aby w ofercie Adkontekst znalazła się konkretna odpowiedź na tak wyrażone zapotrzebowanie rynku – powiedział Łukasz Duda, Dyrektor Biura Reklamy Adkontekst.
Nowa opcja kierowania reklam na urządzenia mobilne uzupełnia szerokie portfolio metod targetowania w ofercie Adkontekst. W ramach kampanii reklamodawca sieci może wykorzystać targetowanie na zainteresowania, kontekstowe, retargetowanie, geolokalizację, a także na wybranych witrynach kierować reklamy demograficznie. W ramach targetowania na urządzenia mobilne klienci sieci mogą korzystać z szerokiej gamy formatów reklamowych Adkontekst: począwszy od reklam tekstowych, poprzez tekstowo-graficzne i graficzne. Dodatkowo klienci mogą różnicować treść komunikatu reklamowego w zależności od mobilnego systemu operacyjnego, z którego korzysta internauta
Ruch z urządzeń mobilnych w sieci Adkontekst wyniósł w marcu 2013 r. ponad 81 mln odsłon, z czego niemal 61 % z urządzeń z systemem Android, ponad 34 % to wizyty z urządzeń Apple (iPady, iPhony), a 5% z pozostałych (m.in. Windows Mobile, Blackberry).
Wpisy promowane
- Przewaga Biura Rachunkowego Online nad Stacjonarnym Biurem RachunkowymW dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług biur ...
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.