Należąca do Platformy Mediowej Point Group agencja marketingu mobilnego adMobile stworzyła kontent SMS pod akcję charytatywną „Spraw, aby inni mieli święta” dla Federacji Polskich Banków Żywności.
Tegorocznej zbiórce żywności towarzyszy kampania społeczna „Spraw, aby inni mieli święta”. Potrzebujących będzie można wesprzeć poprzez SMSy czy zakup żywności w sklepie internetowym na stronie www.bankizywnosci.pl
Do akcji włączyła się agencja adMobile, która odpowiedzialna jest za rozwiązania mobilne dla akcji.
Osoby, które chcą przyłączyć się do świątecznej zbiórki żywności mogą w terminie od 15 listopada do 15 grudnia wysyłać SMS o treści: WSPIERAM na numer Premium 7272. Koszt wysyłki SMS to 2,44 zł z VAT.
Całkowity dochód z SMSów zostanie przekazany FPBŻ.
Zbiórka Żywności w Internecie potrwa do końca grudnia. Akcja jest szeroko wsparta przez media elektroniczne, prasę oraz reklamę zewnętrzną i sieci multipleksów.
Zebrana żywność o długiej przydatności do spożycia, m.in. cukier, olej, konserwy, makaron, kasze i dżemy, trafi do organizacji pozarządowych i instytucji, zajmujących się dożywianiem dzieci, osób bezdomnych, chorych i samotnych oraz rodzin w trudnej sytuacji materialnej.
Całkowity dochód z akcji SMS zostanie przeznaczony na rozwój infrastruktury Banków Żywności, w których przechowywana jest żywność zebrana podczas akcji.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.